سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟"


  • 17:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟ اطلاعاتی در مورد سیگنال های فاندامنتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های سیگنال فاندامنتالی بپردازیم و نحوه اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین این سیگنال ها رو شناسایی کنین. بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشت، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفت و محبوبیت زیادی به دست آورد. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار ارزهای دیجیتال بشین و با سرمایه گذاری و خرید رمز ارزها سودهای زیادی به دست بیارین.
بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و همین نوسانات باعث شده تا میزان ریسک این بازار بیشتر بشه. همچنین اکثر معامله گران و تریدرها، نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال رو به عنوان فرصت کسب سود محسوب می کنند. بنابراین شما نیز می تونین با استفاده از نوسانات ارزهای دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارین، البته به شرط اینکه بتونین بهترین نقاط خرید و فروش رو پیدا کنین. برای این کار نیز باید بتونین وضعیت بازار کریپتوکارنسی ها رو تجزیه و تحلیل کنین. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال نیز از جمله از روش های تحلیل وضعیت بازار ارزهای دیجیتال هست که می تونین از این روش ها استفاده کنین.
شاید حوصله تحلیل بازار ارزهای دیجیتال رو نداشته باشین و یا بلد نباشین تا وضعیت رمز ارزها رو تحلیل کنین، بنابراین می تونین از سیگنال های تکنیکالی و فاندامنتالی استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم، از سری مقالات سیگنال ارز دیجیتال اطلاعاتی در مورد آموزش تحلیل سیگنال های منتشر شده برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های سیگنال های فاندامنتالی بپردازیم و نحوه اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی رو بهتون یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب چیست؟

ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، امروزه سیگنال های ارز دیجیتال زیادی وجود دارن که باید قبل از استفاده، اون ها رو مورد بررسی قرار بدیم. همچنین سیگنال ارز دیجیتال خوب باید ویژگی های لازم رو داشته باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای استفاده از سیگنال ها بگیرین. تحلیل سیگنال های منتشر شده در استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال بسیار مهم است.

•    مشخص بودن قیمت ورود و خروج معامله

یکی از ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب که باید از اون برخوردار باشه این هست که باید قیمت ورود و خروج معامله برای کاربران مشخص شده باشه و تریدر بدونه که در چه قیمتی باید وارد معامله بشه و در چه قیمتی باید از معامله خارج بشه. بنابراین سعی کنین تا از سیگنال ارز دیجیتالی استفاده کنین که قیمت یا بازه ورود و خروج از معامله رو برای شما مشخص کنه.

•    مشخص بودن ارز دیجیتال که باید بخرید یا بفروشید

یکی دیگه از ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب این هست که باید ارز دیجیتال که باید بخرین یا بفروشین، مشخص شده باشه. به عبارت دیگه باید مشخص بشه که کدوم ارز دیجیتال رو باید معامله کنین. همچنین باید تعیین بشه که ارز دیجیتال سیگنال شده رو با کدوم رمز ارز باید خرید.

•    تعیین حد سود و حد ضرر

یکی دیگه از ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب این هست که باید حد سود و حد ضرر در معامله برای کاربران تعیین بشه. به عبارت دیگه، برای اینکه بتونین از معامله های خودتون بیشترین سود و کمترین ضرر رو داشته باشین، باید حد سود و حد ضرر رو رعایت کنین.

سیگنال فاندامنتال چیست؟

سیگنال فاندامنتال چیست؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟ اطلاعاتی در مورد سیگنال های فاندامنتال برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین سیگنال فاندامنتال نیز یکی از انواع سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از اون ها ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو پیدا کنین و با خرید اون ها سود به دست بیارین. همچنین سیگنال های فاندامنتالی بر اساس اخبارها و پست های افراد مشهور در مورد ارزهای دیجیتال صادر میشن و اکثرا برای معاملات بلند مدت مورد استفاده قرار می گیرن. به این ترتیب اگه دوست دارین تا معامله بلند مدت انجام بدین، باید از سیگنال های فاندامنتالی استفاده کنین.
جالب اینجاست که بدونین علاوه بر تحلیل تکنیکال، باید وضعیت بازار ارزهای دیجیتال رو با استفاده از فاندامنتال نیز مورد بررسی قرار بدین. همچنین همه سیگنال های خرید و فروش ارزهای دیجیتال صرفا بر اساس تکنیکال به دست نمیان و برخی ها نیز بر اساس اخبار و فاندامنتال نیز به وجود میان. به عبارت دیگه تحلیلگران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال، با انتشار اخباری در مورد رمز ارز یا بیت کوین، تاثیر اون خبر بر ارز دیجیتال رو بررسی می کنند و داده های به دست اومده رو به صورت پیشنهاد معاملاتی به کاربران صادر می کنند. به این ترتیب شما می تونین با استفاده از این سیگنال ها سود زیادی به دست بیارین و از آخرین وضعیت ارزهای دیجیتال باخبر بشین.

نحوه اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی چگونه است؟

نحوه اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی

کافیه تا گشتی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام بزنین و کانال ها و پیچ های زیادی رو مشاهده کنین که سیگنال ارز دیجیتال صادر می کنند که برخی از این سیگنال ها بر اساس تکنیکال و برخی نیز بر اساس فاندامنتال هستن. همچنین باید توجه کنین که همه سیگنال ها اعتبار لازم رو ندارن و نمیشه از همه اون سود به دست آورد. بنابراین برای اینکه بتونین با استفاده از سیگنال های فاندامنتالی سود به دست بیارین، باید ابتدا اون ها رو اعتبارسنجی کنین و بهترین سیگنال رو انتخاب کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله قصد داریم تا نحوه اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی رو برای شما یاد بدیم تا بتونین معتبرترین سیگنال فاندامنتالی رو شناسایی کنین.

همونطور که گفتیم، کانال ها و گروه های تلگرامی زیادی وجود دارن که سیگنال فاندامنتالی صادر می کنند و همین موضوع پیدا کردن سیگنال فاندامنتالی خوب رو برای شما سخت می کنه. بنابراین برای اینکه بتونین معتبرترین سیگنال فاندامنتالی رو پیدا کنین، باید نظرات کاربران این کانال ها رو بخونین و در صورت داشتن رضایت، از سیگنال های اون کانال استفاده کنین. همچنین شما باید برای شناسایی معتبرین سیگنال فاندامنتالی باید صحت و درستی اخبار منتشر شده رو در بیارین که برای این کار نیز باید معتبرترین منابع خبری رو دنبال کنین. توصیه میکنیم مقاله روش های تولید سیگنال ارز دیجیتال چیست رو هم برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنین.

سایت های تحلیل فاندامنتال کدامند؟

سایت های تحلیل فاندامنتال

همونطور که گفتیم، یکی از روش های اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی، استفاده از سایت های تحلیل فاندامنتال هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟ برخی از سایت های تحلیل فاندامنتال رو برای شما معرفی می کنیم تا با این سایت ها و پلتفرم ها آشنایی داشته باشین و بتونین با استفاده از این سایت های سیگنال ها رو اعتبارسنجی کنین.

•    سایت گلس نود(Glassnode)

یکی از سایت های تحلیل فاندامنتال که ویژگی ها و کاربردهای زیادی داره و مورد استقبال معامله گران و تریدرهای بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته، سایت گلس نود هست. Glassnode یکی از پروتکل های پیشتاز در حوزه اطلاعات درون زنجیره ای یا آن چین هست که شما می تونین با استفاده از این سایت از آخرین وضعیت شبکه ارز دیجیتال مورد نظر باخبر بشین و تراکنش های انجام شده رو مشاهده کنین.

•    سایت کریپتو میسو (Cryptomiso)

یکی دیگه از سایت های تحلیل فاندامنتال که محبوبیت زیادی به دست آورده، سایت کریپتو میسو هست. Cryptomiso نوعی پلتفرم برای رتبه بندی ارزهای دیجیتال هست. بهتره بدونین این سایت، ارزهای دیجیتال رو بر اساس محبوبیت و میزبانی برای پروژه های توسعه دهنده ها رتبه بندی می کنه.

•    سایت کوین مارکت کپ(Coinmarketcap)

یکی دیگه از سایت های تحلیل فاندامنتال، سایت کوین مارکت کپ هست. بهتره بدونین این سایت یکی از پلتفرم های تحلیل فاندامنتال هست که شما می تونین با استفاده از این سایت اطلاعات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال به دست بیارین. از جمله از این اطلاعات می تونیم به میزان سرمایه موجود در بازار کریپتو، حجم معاملات و... اشاره کنیم.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟ اطلاعاتی در مورد سیگنال های فاندامنتالی برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های سیگنال فاندامنتالی خوب بپردازیم و نحوه اعتبارسنجی سیگنال های فاندامنتالی رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، سیگنال فاندامنتال نیز یکی از انواع سیگنال های خرید و فروش ارز دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از اون ها ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو پیدا کنین و با خرید اون ها سود به دست بیارین. 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟

در مورد سیگنال های فاندامنتالی را چگونه اعتبارسنجی کنیم؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 35 = ?