تحلیل هفتگی ارزهای دیجیتال (آپدیت 25-07-1403)

  • 13:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 13 دقیقه

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال 1403/07/25

همراهان همیشگی آکادمی ارزسنج سلام؛ امیدواریم حالتان عالی باشد و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. امروز با یک تحلیل هفتگی دیگر از بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال با شما همراه هستیم  تا نگاهی جامع به این بازار محبوب داشته باشیم. در ویدیو تحلیلی این هفته قصد بررسی قیمت بیت کوین و شاخص های مهم این بازار را داریم. همچنین به بررسی آخرین اخبار بازار ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

رکورد شکنی TVL سولانا

شبکه سولانا به عنوان مهمترین رقیب اتریوم و یکی از برترین بلاک چین های بازار ارزهای دیجیتال، به یک رکورد جدید دست یافته است و سیگنال ارز دیجیتال قوی را صادر کرد. طبق منابع آنچین و داده های درون زنجیره ای مربوط به این رمز ارز، میزان TVL این شبکه به عدد 6 میلیارد دلار رسید. بخش بزرگی از این افزایش TVL در شبکه Solana مربوط به محبوبیت میم کوین های این شبکه و افزایش میزان حجم معاملاتی آن ها می باشد.

بلاک چین Base بزرگترین لایه دوم اتریوم شد!

شبکه اتریوم دارای لایه دوم های متعددی است که همواره در حال رقابت با یکدیگر بوده اند. شبکه بیس به عنوان یکی از جدیدترین شبکه های لایه دوم رول آپ اتریوم در هفته گذشته با پشت سر گذاشتن آربیتروم، موفق به کسب عنوان بزرگترین لایه دوم رول آپ اتریوم شد. این دو شبکه رقابت بسیار نزدیکی را دارند و هر دوی آن ها میتوانند پتانسیل های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

تحلیل قیمت بیت کوین

هفته گذشته بیت کوین در یک روند صعودی به مهمترین مقاومت قیمتی خود در سطح 67100 تا 67400 دلار رسیده است. این محدوده قیمتی به دلیل همپوشانی پیدا کردن چندین سطح مقاومتی با یکدیگر، به یک محدوده بسیار قدرتمند تبدیل شده است که شکست آن به نقدینگی بسیار بالایی احتیاج دارد. بر اساس تحلیل هایی که در هفته گذشته ارائه کردیم، بیت کوین موفق به ثبت یک کف قیمتی بالاتر در تایم فریم روزانه شده است که این موضوع تغییر روند روزانه این رمز ارز را نشان میدهد.

البته با در نظر گرفتن محدوده بسیار مهم مقاومتی بیت کوین در سطح 67400 دلار و 68400 دلار، ورود به بازار و خرید بیت کوین در این موقعیت میتواند بسیار پرریسک باشد. در صورت ریجکت قیمت در ادامه این هفته معاملاتی میتوان انتظار ایجاد یک کف قیمتی جدید را در محدوده 63000 دلار در نظر گرفت. همچنین در صورتی که ساختار صعودی بازار از دست نرود، با توجه به مدت کوتاهی که تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا فاصله داریم، میتوانیم این رویداد را به عنوان یک محرک تاثیرگذار بر روند بازار بدانیم.

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال 1403/07/18

همراهان همیشگی آکادمی ارزسنج سلام؛ امیدواریم حالتان عالی باشد و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. با یک تحلیل هفتگی دیگر از بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال با شما همراه هستیم و این هفته هم قصد بررسی قیمت بیت کوین و شاخص های مهم این بازار را داریم. همچنین به بررسی عوامل فاندامنتال و بنیادی تاثیرگذار بر بازار ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت تا دیدگاه بهتر و جامع تری را نسبت به این بازار محبوب داشته باشیم.

هویت ساتوشی ناکاموتو فاش شد!

برترین خبر این هفته در حوزه رمز ارزها و سیگنال ارز دیجیتال، افشاسازی اخیر شبکه HBO در مورد هویت خالق بیت کوین بود. از هفته های گذشته بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال با انتشار تریلرهای این مستند، گمانه زنی های متعددی را در این مورد مطرح میکردند. در نهایت طبق اطلاعات منتشر شده، پیتر تاد به عنوان خالق مرموز بیت کوین معرفی شد. این فرد یک توسعه دهنده نرم افزار و برنامه نویس کانادایی است که فعالیت های بسیاری را بر روی هسته بیت کوین انجام داده. همچنین بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون فعالیت در پروژه های رمز ارزی مختلف و ارائه راهکارهایی برای بهبود ان ها بوده است. البته پیتر تاد در شبکه های اجتماعی خود این موضوع را رد کرده و اعلام کرد که ساتوشی ناکاموتو نیست.

سیاست های فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره

نرخ بهره یکی از مهمترین شاخص های اقتصادی جهان میباشد که تاثیر قابل توجهی را بر بازارهای مالی مختلف از جمله بازار کریپتوکارنسی ها دارد. فدرال رزرو در سال 2024 و طی یک اقدام تاریخی، نرخ بهره را به 5.5 واحد رساند که یک رکورد محسوب میشود. هفته گذشته این شاخص با یک کاهش 0.5 واحدی همراه بود که این موضوع واکنش های مثبتی را از جانب طرفداران رمز ارزها به همراه داشته.

تحلیل قیمت بیت کوین 

ناحیه مقاومتی بسیار مهمی که در سطح 66200 دلار باعث ریجکت تا محدوده 60200 دلار شد، مهمترین مقاومتی است که در حال حاضر در برابر قیمت قرار دارد. همچنین خط روند نزولی بیت کوین در سطح 66 هزار دلار میتواند به عنوان یک ناحیه مقاومتی دیگر برای روند فعلی بیت کوین باشد.

در حال حاضر بیت کوین در تایم فریم روزانه در حال تشکیل اولین کف بالاتر خود میباشد که با در نظر گرفتن تغییر کاراکتر روند، اولین نشانه های تغییر روند نزولی به روند صعودی را نشان میدهد. البته در تایم فریم 4 ساعته با توجه به ضعف روند ایجاد شده، احتمال حرکت مجدد به محدوده 60700 دلار به عنوان اولین حمایت کوتاه مدت قیمت بیت کوین وجود دارد. مهمترین حمایت های قیمتی بیت کوین که در صورت کاهش قیمت این رمز ارز میتوانند از حرکت نزولی آن جلوگیری کنند، به ترتیب محدوده 57800 تا 58800 و محدوده قیمتی 50700 تا 53000 دلار میباشند. همچنین میتوانیم خطو روند نزولی بیت کوین در ناحیه کف های قیمتی این رمز ارز را هم به عنوان یک حمایت مهم در نظر بگیریم.

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال 1403/07/11

همراهان همیشگی آکادمی ارزسنج سلام؛ امیدواریم حالتان عالی باشد و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. با یک تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال با شما همراه هستیم و قصد بررسی قیمت بیت کوین و شاخص های مهم این بازار را داریم. همچنین با توجه به حمله اخیر ایران به اسرائیل، به بررسی تاثیرات ناآرامی های ژئوپلیتیکی خاورمیانه بر بازار ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین خواهیم پرداخت.

ترور سید حین نصرالله و حمله موشکی ایران به اسرائیل

در هفته های گذشته با ترور تعداد زیادی از اعضا و سران جبهه مقاومت توسط اسرائیل، میزان تنش ها بین ایران و اسرائیل به بالاترین حد خود رسید و سیگنال ارز دیجیتال مهمی در بازار ارز دیجیتال صادر شد. ترور سید حسن نصرالله به عنوان مهمترین عنصر کلیدی جبهه مقاومت، با انتقام و خونخواهی نیروهای ایرانی همراه بود. در روز سه شنبه 10 مهر ماه 1403، شاهد شلیک صدها موشک از جانب ایران به سمت اسرائیل بودیم. این اولین بار بود که ایران به شکل مستقیم از خاک خود به سمت اسرائیل چنین حمله ای را انجام میدهد و به همین دلیل واکنش های گسترده ای را از جانب مجامع بین المللی به همراه داشته. انتظار میرود که اسرائیل در حمله ای تلافی جویانه، برخی مراکز مهم امنیتی و تاسیساتی ایران را مورد هدف قرار دهد. برخی از تحلیلگران برتر سیاسی و اقتصادی، احتمال وقوع جنگ جهانی سوم را بسیار محتمل میدانند. به همین دلیل احساس ترس بسیار زیادی در روزهای گذشته بر بیشتر بازارهای مالی جهان از جمله بازار ارزهای دیجیتال، طلا، نفت و بورس آمریکا حاکم شده است.

تحلیل بیت کوین و شاخص های مهم 

در هفته گذشته قیمت بیت کوین به یک ناحیه بسیار مهم مقاومتی در محدوده 66200 دلار رسید و با توجه به ضعف روند ایجاد شده در این محدوده، انتظار کاهش قیمت این رمز ارز را داشتیم. این هفته نیز به دلیل اخبار منفی و احتمال جنگ در خاورمیانه، این ریزش شدت گرفت و تا کانال 60 هزار دلار کاهش قیمت بیت کوین را تجربه کردیم.در حال حاضر در صورتی که قیمت بیت کوین در محدوده فعلی خود (حوالی 61000 تا 61200 دلار) یک کف قیمتی معتبر را ایجاد کند، میتوانیم انتظار ادامه روند صعودی را داشته باشیم. در این صورت تارگت های صعودی اعلام شده برای بیت کوین در هفته های گذشته، همچنان معتبر هستند.

همچنین در صورتی که ریزش قیمت بیت کوین بیشتر شود، اولین محدوده ای که میتواند مانع از کاهش بیشتر این رمز ارز باشد، 57600 تا 58600 دلار باشد. حمایت بعدی بیت کوین نیز میتواند ناحیه بسیار مهم حمایتی 50500 تا 53000 دلار باشد که این محدوده با کف کانال صعودی هفتگی بیت کوین نیز همپوشانی دارد. به این ترتیب این محدوده اعتبار و قدرت بسیار بالایی را خواهد داشت و میتواند تقاضای بسیار زیادی را برای این رمز ارز محبوب ایجاد کند.

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال 1403/07/05

همراهان همیشگی آکادمی ارزسنج سلام؛ امیدواریم حالتان عالی باشد و هفته معاملاتی پرسودی را پشت سر گذاشته باشید. با یک تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال با شما همراه هستیم و قصد بررسی قیمت بیت کوین و شاخص های مهم این بازار را داریم. همچنین مهمترین حمایت ها و مقاومت های Bitcoin را مشخص خواهیم کرد تا دیدگاه بهتری را نسبت به هفته معاملاتی آینده داشته باشیم.

رقابت ترامپ و کاملا هریس برای انتخابات ریاست جمهوری

همانطور که میدانید کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا فاصله داریم و در همین مدت زمان کوتاه سیگنال ارز دیجیتال قوی صادر شده است، هر کدام از نامزد های ریاست جمهوری قصد پیشی گرفتن از رقیب خود را دارند. با توجه به افزایش توجه عموم رای دهندگان آمریکایی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین، این موضوع یکی از مسائل کلیدی این انتخابات خواهد بود.

هفته گذشته اظهار نظر کاملا هریس در مورد بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفت. هریس اعلام کرد که به دنبال سرمایه گذاری های بیشتر در حوزه های هوش مصنوعی و بازار کریپتو خواهد بود. همچنین به دنبال راه هایی برای حفاظت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران خواهد بود. بسیاری این اظهار نظرها را مشابه با سیاست های فعلی SEC دانسته و برابر با محدودیت های بیشتر میدانند.

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در هفته گذشته حالت رنج داشت و شاهد نوسان چندانی از این رمز ارز نبودیم. در حال حاضر میتوانیم انتظار داشته باشیم که با شکسته شدن سقف قبلی هفتگی، change of character رخ دهد و بازار روند صعودی داشته باشد. همچنین در همین تایم فریم یک کف دو قلو شکل گرفته است که خط گردن ان در همین ناحیه قرار دارد و این الگو میتواند به عنوان انتهای روند نزولی بیت کوین باشد.

همچنین در صورت ریجکت قوی از محدوده مقاومتی بسیار مهم 64 هزار دلار میتوان دو سناریو را مد نظر قرار داد. سناریوی اول ایجاد یک کف قیمتی بالاتر و تغییر ساختار بازار می باشد که میتواند روند صعودی کوتاه مدت جدید را در این محدوده ایجاد کند. سناریو دوم نیز ریش قیمت تا ناحیه حمایتی بسیار مهم بیت کوین در محدوده 50 تا 52 هزار دلار میباشد. در این صورت میتوان انتظار ریزش بیشتر قیمت را تا محدوده 45 هزار دلار به عنوان یک ناحیه بسیار مهم نقدینگی را داشت. همچنین در صورت صعود قیمت میتوانیم نواحی 67400 و 71000 دلار را به عنوان مهمترین مقاومت های بیت کوین بدانیم.

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال 1403/06/28

همراهان همیشگی آکادمی ارزسنج سلام؛ امیدواریم حالتان عالی باشد. امروز طبق روال همیشگی خود، قصد تحلیل بازار ارزهای دیجیتال  و صرافی ارز دیجیتال را داریم و به بررسی قیمت بیت کوین و شاخص های مهم بازار خواهیم پرداخت. همچنین مهمترین سطوح حمایت و مقامت را برای بیت کوین و دامیننس های بازار مشخص خواهیم کرد تا ددیگاه مناسبی را نسبت به سناریوهای مختلف بازار داشته باشیم.

افزایش بی سابقه دامیننس بیت کوین 

مهمترین اتفاق در هفته ای که پشت سر گذاشتیم و سیگنال ارز دیجیتال قوی را صادر کرد، جهش 2.5 درصدی دامیننس بیت کوین تا سطح 58.5 درصد بود. به عبارت دیگر در حال حاضر به ازای هر صد دلاری که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری شده است، حدودا 59 دلار سهم بیت کوین می باشد. این جهش بی سابقه باعث ریزش های شدید در بازار آلت کوین ها شده است که به طور مفصل در تحلیل امروز مورد بررسی قرار گرفته اند.

سوءقصد مجدد به ترامپ و راه اندازی پلتفرم دیفای توسط خانواده ترامپ

هفته گذشته سوءقصد دیگری برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و نامزد انتخاباتی 2024، رخ داد. این سوءقصد نیز نافرجام بود و ترامپ همچنان به دنبال برنامه های رقابت انتخاباتی خود است. با توجه به حمایت های اخیر ترامپ از بازار ارزهای دیجیتال، این فرد طرفداران زیادی را در این حوزه پیدا کرده است. همچنین در هفته گذشته خانواده ترامپ خبر از راه اندازی پلتفرم دیفای خود با نام World Liberty Finance دادند که در زمینه وام های کریپتویی فعالیت خواهد داشت.

تحلیل بیت کوین و شاخص های بازار ارزهای دیجیتال

قیمت Bitcoin بیش از 200 روز است که در یک محدوده رنج نزولی قرار دارد. در هفته های گذشته پس از برخورد به ناحیه کف این کانال رنج که با یک حمایت بسیار مهم در سطح 52600 دلار همپوشانی پیدا کرده بود، شاهد افزایش مجدد این رمز ارز بودیم. این افزایش قیمت تا محدوده 61350 دلار که به عنوان یک مقاومت مهم میباشد، ادامه یافت. ساختار کلی بیت کوثین ضعف صعودهای قیمتی را به طور واضح نشان میدهد. در حال حاضر نیز دو سناریو متفاومت برای هفته های اتی محتمل هستند. در سناریو اول میتوانیم انتظار افزایش تقاضا و فشار خرید را داشته باشیم. در این صورت قیمت بیت کوین بعد از عبور از 61400 دلار، میتواند تا سطوح 64300، 67400 و 71700 صعود کند.

در صورتی که در ادامه این هفته شاهد کاهش نرخ بهره ایالات متحده باشیم، این سناریو تقویت خواهد شد. طبق پیش بینی های اکثر تحلیلگرهای برتر بازارهای مالی، احتمال کاهش 0.25 درصدی این شاخص در نشست FOMC روز چهارشنبه بیشتر از ثابت ماندن و یا افزایش مجدد آن میباشد. همچنین در صورتی که شاهد کاهش قیمت بیت کوین به زیر 58100 دلار باشیم، احتمال تشکیل یک کف قیمتی پایین تر افزایش مییابد. در سناریو دوم میتوانیم در اولین گام نزولی قیمت، انتظار کاهش تا سطح 55300 تا 56200 را داشته باشیم. اگر اصلاح قیمت BTC ادامه دار شود، میتوانیم انتظار کاهش تا سطح 50500 تا 52500 را داشته باشیم.

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال 1403/06/21

همراهان همیشگی آکادمی ارزسنج، سلام. امیدواریم که حالتان عالی باشد و هفته معاملاتی خوبی را پشت سر گذاشته باشید. امروز به بررسی و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال خواهیم پرداخت و از نظر تکنیکال و فاندامنتال قیمت بیت کوین و شاخص هخای مهم این بازار را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. همچنین با مشخص کردن مهمترین حمایت ها و مقاومت های قیمتی بیت کوین و شاخص های بازار رمز ارزها، تارگت های احتمالی این مارکت را برای هفته آینده مشخص میکنیم.

آزادی موقت پاول دروف و توییت جنجالی او

هفته گذشته پاول دروف به عنوان مدیرعامل تلگرام و یکی از چهره های تاثیرگذار در صنعت رمز ارزها، در کشور فرانسه دستگیر شد و سیگنال ارز دیجیتال مهمی را صادر کرد؛ تاثیر منفی این موضوع را میتوانیم بیشتر از هر رمز ارز دیگری بر روی ارزهای تون کوین، نات کوین و داگز ببینیم. این هفته پاول دروف با قرار دادن وثیقه و پس از چهار روز بازجویی از بازداشت آزاد شد.
دروف در اولین توییت خود در پاتفرم ایکس پس از آزادی گفت همچنان در تلاش برای درم اتفاقاتی است که در فرانسه رخ داده است. همچنین او برخی از اتهامات وارد شده را به طور کامل رد کرده است. در نهایت نیز تنها هدف خود را محافظت از اطلاعات و داده های کاربرها و حمایت از آزادی بیان عنوان کرد.

آغاز فعالیت شبکه سونیوم و ورود شرکت سونی به بلاک چین

در هفته گذشته یکی از مهمترین اخباری که میتواند تاثیر مثبت بلندمدتی را بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد، ورود کمپانی سونی به عنوان یکی از غول های تکنولوژی به بازار ارزهای دیجیتال بود. این شرکت به تازگی شبکه خود را با نام سونیوم راه اندازی کرده است که به عنوان یک لایه دوم برای اتریوم می باشد. یکی از بزرگترین عوامل موفقیت این شبکه در سال های آینده، میلیون ها کاربر محصولات سونی هستند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال

ماه سپتامبر برای بیت کوین و بسیاری از شاخص های مالی در سراسر جهان، به عنوان یک ماه خونین شناخته میشود که این موضوع در ده روز گذشته تا حد زیادی مورد تایید قرار گرفته است. بعد از کاهش قیمت بیت کوین تا سطح 52600 دلار در هفته گذشته، این هفته شاهد افزایش نسبی بازار ارزهای دیجیتال و قیمت Bitcoin تا کانال 57 هزار دلار بودیم.

ساختار کلی بیت کوین نشان دهنده یک روند نزولی است و با توجه به سقف و کف های پایین تر ایجاد شده، میتوانیم اتنظار کاهش بیشتر را برای این رمز ارز در نظر بگیریم. همچنین با در نظر گرفتن کف کانال صعودی بیت کوین، میتوان تارگت نهایی ریزش های این رمز ارز را در محدوده 51500 تا 52000 دلار در نظر گرفت که با یک محدوده حمایتی بسیار مهم همپوشانی دارد.
در حال حاضر مهمترین محدوده حمایتی بیت کوین 52500 تا 50500 دلار است که در صورت از دست رفتن میتوانیم تارگت 50 هزار دلار و 45 هزار دلار را برای بیت کوین مد نظر قرار دهیم. همچنین مهمترین نقاط مقاومتی این رمز ارز 57900 تا 58500 لار است که با عبور از این محدوده میتواند تارگت 61300، 64250، 67400 دلار را برای بیت کوین در نظر گرفت.

تحلیل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال 1403/06/14

همراهان عزیز آکادمی ارزسنج سلام؛ به یک تحلیل هفتگی دیگر از بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین و شاخص های مهم کریپتوکارنسی ها خوش آمدید. امروز قصد بررسی بازار رمز ارزها و صرافی ارز دیجیتال را داریم و مهمترین حمایت و مقاومت های قیمت Bitcoin را مشخص خواهیم کرد. همچنین مهمترین اخبار مرتبط با این بازار و تاثیر آن ها بر قیمت بیت کوین و آلت کوین ها را تحلیل میکنیم.

بلاک چین تون و مشکلات آن

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، یکی از ایردراپ های تلگرامی به کاربرهای آن پرداخت شد که این موضوع باعث ایجاد ازدحام در شبکه TON و انجام تراکنش ها در این شبکه شد. ایردراپ Dogs با بیش از 40 میلیون کاربر، یکی از بزرگترین ایردراپ های بلاک چین تون می باشد. در حال حاضر نگرانی های بسیاری در مورد سایر ایردراپ های تلگرامی و مشکلات مشابه بری آن ها مطرح شده است. برای مثال همستر کمبات با بیش از 300 میلیون کاربر، میتواند مشکلات بزرگتری را برای شبکه تون کوین ایجاد کند.

هاردفورک چانگ شبکه کاردانو 

شبکه کاردانو که به عنوان یکی از قدیمی ترین و در عین حال پرطرفدارترین شبکه های بلاک چینی محسوب میشود، یک آپدیت بزرگ را پیش روی دارد. این شبکه بزودی یک هاردفورک و آپدیت بزرگی را تجربه خواهد کرد که میتواند فضای این شبکه را برای بسیاری از برنامه های غیرمتمرکز و دیفای مناسب کند. 

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین و شاخص های مهم بازار ارزهای دیجیتال

هفته گذشته، رمز ارز بیت کوین روند نزولی داشت و سیگنال ارز دیجیتال جالبی را صادر کرد و به طور کامل حرکت مربوط به کندل قبلی خود را اینگالف کرده است. به این ترتیب میتوانیم حرکت قیمت از ناحیه 58800 تا 64200 را یک حرکت فیک در نظر گرفت. در تایم فریم 4 ساعته یک الگوی واگرایی مثبت شکل گرفته بود که میتواند تارگت 61350 دلار را برای قیمت بیت کوین نشان دهد. همچنین در همین تایم فریم، قیمتی بیت کوین مجدد وارد کانال یا باکس رنج 58800 تا 61400 دلار شده است؛ میتوانیم به عنوان تارگت صعودی بعدی قیمت Bitcoin سقف این کانال را در نظر بگیریم.

ریجکت قیمت BTC از خط میانی کانال صعودی آن در تایم فریم روزانه، رسیدن به کف این کانال صعودی را هموار تر کرده است. محدوده 50 تا 52 هزار دلار میتواند به عنوان مهمترین تارگت نزولی بیت کوین در نظر گرفته شود که در صورت از دست دادن این محدوده، هدف بعدی بیت کوین ناحیه 45 هزار دلار خواهد بود.
این هفته و در هفته بعد، داده های اقتصادی بسیار مهمی منتشر خواهند شد که بر روی بازار رمز ارزها و روند قیمتی بیت کوین تاثیر گذار هستند. با توجه به اینکه شاخص دلار آمریکا (DXY) به کف حمایتی بسیار مهم خود رسیده است، اگر داده های اقتصادی آمریکا در جهت افزایش قدرت دلار آمریکا باشند، احتمال ریزش در بازارهای موازی مثل بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.