آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال"


  • 17:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 12 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی دلایل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم و نحوه کسب سود از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال رو برای شما یاد بدیم تا بتونین با استفاده از نوسانات قیمتی سود به دست بیارین.

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، سرمایه گذاران و معامله گران زیادی رو به سمت خودش جذب کرده و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بالا تبدیل بشه. همچنین شما نیز می تونین وارد این بازار بشین و با سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین. البته به شرطی که آموزش های لازم رو فرا بگیرین.

بازار ارزهای دیجیتال از اونجایی که نوعی بازار نوپا و نوظهور هست، همانند سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و همین نوسانات قیمتی فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران و تریدرها فراهم می کنه. شما نیز می تونین از این فرصت ها استفاده کنین و بتونین سود زیادی از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال به دست بیارین. البته به شرط اینکه بتونین بهترین نقاط خرید و فروش رو تشخیص بدین. برای این کار نیز باید تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین با بررسی روند حرکت قیمت و شناسایی سطوح حمایتی و مقاومتی، قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خودتون رو پیش بینی کنین و بر اساس تحلیل خودتون وارد معامله بشین.

قیمت ارزهای دیجیتال همواره نوسانات قیمتی زیادی داره و شما می تونین از این نوسانات سود به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی دلایل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بپردازیم و نحوه کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال رو برای شما یاد بدیم. همچنین برای اطلاعات دقیق در مورد نوسانات بازار مقاله نوسان در قیمت ارزهای دیجیتال چیست؟ رو هم مطالعه کنین.

نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟

نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم نوسان گیری ارز دیجیتال رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در این مورد به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟ نوسان گیری ارز دیجیتال یه استراتژی معاملاتی هست که به معامله گران و تریدرها این امکان رو میده تا از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیارن. بنابراین اگه دوست دارین تا از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین، می تونین از این استراتژی معاملاتی بهره ببرین. البته توجه داشته باشین که برای استفاده از این استراتژی به اندیکاتورهای مختلفی نیاز دارین.

جالب اینجاست که بدونین نوسان گیری در ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از استراتژی های معاملاتی جذاب در بازار کریپتوکارنسی ها محسوب میشه. با استفاده از این استراتژی تریدر می تونه در مدت چند دقیقه تا چند ساعت سود مورد نظر خودش رو از طریق خرید و فروش رمز ارزها به دست بیاره. هدف معامله گران برای استفاده از این استراتژی دست پیدا کردن به سود هست. نکته قابل توجه این هست که ممکنه این استراتژی سود زیادی به همراه نداشته باشه، ولی در اکثر مواقع باعث میشه تا فرد معامله حتی شده به کم سود به دست بیاره و دچار ضرر مالی نشه. همچنین کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتتال کار ساده ای نیست و باید با مفاهیم و اصطلاحات رایج در بازار اشنایی داشته باشین و اندیکاتورهای مختلف رو بشناسین و بتونین از نوسانات قیمتی سود به دست بیارین.

اگه بخواهیم به زبان ساد تر تعریفی از نوسانات گیری ارز دیجیتال داشته باشیم، می تونیم بگیم که نوسان گیری در ارز دیجیتال به معنی سوار شدن بر موج های صعودی در ابتدای تشکیل و پیاده شدن از اون ها در انتهای موج هست. همچنین برای نوسان گیری ارز دیجیتال باید تریدر یا معامله گر با ابزار و تکنیک های مختلف آشننایی داشته باشه تا بتونه قیمت ارزهای دیجیتال رو تحلیل کنه.

کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال چگونه است؟

کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال چگونه است؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال چگونه است؟ با توجه به توضیحاتی که در بخش قبل برای شما ارائه کردیم، شما می تونین از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین، به شرط اینکه اندیکاتورهای مختلف رو بشناسین و از استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال استفاده کنین و بتونین بهترین نقاط ورود و خروج معامله رو تشخیص بدین. بنابراین، یکی از شرط های لازم برای کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال این هست که قیمت رمز ارزها رو پیش بینی کنین و بتونین با تجزیه و تحلیل بهترین موقعیت خرید و فروش رو پیدا کرده و با معامله در این نقاط سود به دست بیارین.

قیمت ارزهای دیجیتال تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای زیادی قرار می گیره و باید برای کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال این عوامل و فاکتورها رو مورد بررسی قرار بدیم. از جمله از این موارد می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، کاهش یا افزایش قیمت بیت کوین، اخبارها و رسانه ها و... اشاره کنیم. به این ترتیب اگه دوست دارین تا از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین، باید از دو تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بهره ببرین. با اینکه تحلیل فاندامنتال برای معاملات بلند مدت مورد استفاده معامله گران قرار می گیره، ولی در معاملات روزانه و کوتاه مدت نیز کاربرد زیاد داره و شما می تونین از این تحلیل نقاط ورود و خروج رو شناسایی کنین.

جالب اینجاست که بدونین بازار کریپتوکارنسی شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست و هر کدوم به خاطر ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، پتانسیل رشد قیمت متفاوتی دارن. بنابراین برای کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، رمز ارزی رو انتخاب کنین که پتانسیل رشد قیمت زیادی داشته باشه و بتونه در زمان افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، بیشترین رشد رو داشته باشه.

روش های کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال کدامند؟

روش های کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال کدامند؟

روش های زیادی برای کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال وجود داره که هر کدوم مزایایی به همراه دارن. شما نیز می تونین با انتخاب یکی از این روش ها سود به دست بیارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، برخی از روش های کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار بدیم.

•    استفاده از تحلیل تکنیکال

یکی از روش های کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال این هست که از تحلیل تکنیکال استفاده کنین. بهتره بدونین حدود 70 درصد استراتژی ها بر اساس تحلیل تکنیکال هست و این تحلیل روند کلی ارز دیجیال مورد نظر، قدرت روند، ناحیه های حمایتی و مقاومتی رو نشون میده. تحلیل تکنیکال باعث میشه تا معامله گر بهترین موقعیت ورود و موقعیت خروج از معامله رو پیدا کنه و سود زیادی از معامله ها به دست بیاره.

•    استفاده از تحلیل فاندامنتال

یکی دیگه از روش های کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال این هست که از تحلیل فاندامنتال بهره ببرین. در این تحلیل نیاز نیست به جزئیات خیلی دقیق توجه کرد و پتانسیل رشد برای ارز دیجیتال مورد نظر و نبودن تقلب و کلاهبرداری کافی هست.

•    استفاده از میانگین متحرک

یکی دیگه از روش های کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال این هست که از اندیکاتور میانگین متحرک استفاده کنین. این شاخص نقش حمایت و مقاومت رو ایفا می کنه که در روندهای صعودی جلوی ریزش رو می گیره و در روندهای نزولی نیز در برابر رشد قیمت ایستادگی می کنه.

مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟

مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال چیست؟

کسب درآمد از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال یا استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال، برخی از مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این مزایا آشنا بشین و بهترین تصمیم رو برای استفاده از این استراتژی بگیرین.

•    یکی از مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال که باعث میشه تا معامله گران و تریدرهای زیادی از این استراتژی برای کسب سود استفاده کنند این هست که زمان کمتری صرف معامله و سرمایه گذاری میشه. چون کافیه تا قیمت ارزهای دیجیتال رو پیش بینی کرده و سطوح مهم رو در نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال شناسایی کنین و با پیدا کردن بهترین نقاط ورود، معامله رو باز کنین.

•    یکی دیگه از مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال این هست که امکان مدیریت بهره سرمایه رو به معامله گران و تریدرها فراهم می کنه. بنابراین، شما نیز اگه دوست دارین تا سرمایه خودتون رو به بهترین روش مدیریت کنین، از استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال استفاده کنین.

•    یکی دیگه از مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال این هست که فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران و تریدرها فراهم می کنه. از اونجایی که این نوسان گیری استراتژی معاملاتی کوتاه مدت هست، می تونه باعث بشه تا معامله گران از فرصت های کسب سود زیادی استفاده کنند.

•    یکی دیگه از مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال این هست که می تونه سود نسبتا زیادی برای معامله گر و تریدر به همراه داشته باشه.

•    یکی دیگه از مزایای نوسان گیری ارز دیجیتال این هستت که نیازی به توجه دائمی به بازار نداره.

دلایل وجود نوسان قیمت در رمز ارزها چیست؟

دلایل وجود نوسان قیمت در رمز ارزها چیست؟

همونطور که گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که همانند سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره. این نوسانات تحت تاثیر عواملی و فاکتورهای زیادی قرار می گیرن. از جمله این عوامل و فاکتورها می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، جنگ ها، افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین، تقاضا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و... اشاره کنیم. بنابراین، برای اینکه بتونین از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین و فرصت های کسب سود رو پیدا کنین، باید این عوامل رو مورد توجه قرار بدین. البته باید عوامل تحلیل تکنیکالی رو هم بررسی کنین تا سطوح حمایتی و مقاومتی رو تشخیص بدین.

وضعیت اقتصادی کشورها نقش زیادی در نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی داره. برای مثال زمانی که وضعیت اقتصادی کشوری در شرایط بحرانی و بدی قرار می گیره، افراد ساکن در اون کشورد تمایل زیادی به سرمایه گذاری ها پر ریسک مثل ارزهای دیجیتال پیدا می کنند و قصد دارن با این کار سرمایه خودشون رو از تورم حفظ کنند و ارزش سرمایه خودشون رو بالا ببرن. بنابراین با سرمایه گذاری این افراد در بازار ارزهای دیجیتال، تقاضا برای خرید ارزهای دیجیتال افزایش پیدا می کنه و همین موضوع باعث میشه تا قیمت ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کنه. همچنین زمانی هم که وضعیت اقتصادی کشوری خوب میشه، افراد سرمایه های خودشون رو از بازارهای ریسکی خارج کرده و وارد سرمایه گذاری های کم ریسک مثل طلا می کنند و این موضوع نیز باعث میشه تا قیمت ارزهای دیجیتال افت کنه.

اخبارها و رسانه ها نیز تاثیرات زیادی در نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال دارن. برای مثال زمانی که خبر یا فاندامنتال مثبتی برای ارزهای دیجیتال منتشر میشه، قیمت رمز ارزها افزایش پیدا می کنه و برعکس. همچنین وجود جنگ بین کشورها نیز باعث کاهش قیمت ارزهای دیجیتال میشه. برای مثال جنگ روسیه و اوکراین تاثیر خیلی بدی بر بازار کریپتوکارنسی ها گذاشته و باعث شده تا قیمت ارزهای دیجیتال افت کنند.

انواع اندیکاتورها برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال کدامند؟

انواع اندیکاتورها برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال کدامند؟

در تحلیل تکنیکال میشه از ابزارهای مختلفی برای تحلیل نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال و کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال استفاده کرد که یکی از این ابزارها اندیکاتور هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، انواع اندیکاتورها برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال رو برای شما معرفی کنیم تا با این ابزارها آشنایی داشته باشین. همچنین در این رابطه می تونین مقاله تاثیر تحلیل تکنیکال و فاندامنتال در نوسان گیری رو هم مطالعه کنین.

•    اندیکاتور مکدی(MACD)

یکی از انواع اندیکاتورها برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال، اندیکاتور مکدی هست. این اندیکاتور از سه بخش هیستوگرام، خط مکدی و خط سیگنال ایجاد شده و در اصل تابعی از مووینگ اوریج ها محسوب میشه. زمانی که میله های هیستوگرام مکدی در بالای سطح صفر باشه، نشون دهنده روند صعودی قیمت و زمانی که میله های هیستوگرام در پایین سطح صفر باشه، نزولی بودن روند قیمتی رو نشون میده.

•    اندیکاتور شاخص قدرت نسبی(RSI)

یکی دیگه از انواع اندیکاتورها برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی هست. اندیکاتور RSI شاخصی هست که قدرت خریداران رو با قدرت فروشنده ها مقایسه می کنه و زمانی که قدرت خریداران بالا باشه، روند قیمت صعودی شده و برعکس اگه قیمت خریداران پایین باشه، روند قیمت نزولی میشه.

•    اندیکاتور استوکاستیک

یکی دیگه از انواع اندیکاتورها برای نوسان گیری ارزهای دیجیتال، اندیکاتور استوکاستیک هست که برای شناسایی بسیار سریع و آنی حرکات قیمت و استفاده از نوسانات کوتاه مدت قیمتی در نوسان گیری ارزهای دیجیتال مورد استفاده معامله گران و تریدرهای بازار کریپتوکارنسی قرار می گیره.

نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال:

نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال

برای اینکه بتونین از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین، باید برخی نکات مهم رو مورد توجه قرار بدین تا دچار ضرر مالی نشین. به همین دلیل ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، برخی از نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

•    یکی از نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال که باید بهش توجه داشته باشین این هست که ارزهای دیجیتال مستعد رشد رو پیدا کنین. بهتره بدونین بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست و هر کدوم از رمز ارزهای موجود دارای پتانسیل رشد قیمت متفاومتی هست.

•    یکی دیگه از نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال این هست که باید بتونین بهترین نقاط خرید و فروش رو پیدا کنین و با معامله در این نقاط سود به دست بیارین. برای این کار نیز باید تحلیل تکنیکال بلد باشین.

•    یکی دیگه از نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال این هست که تحلیل تکنیکال بلد باشین و سطوح حمایتی و مقاومتی رو تشخیص بدین. برای این کار نیز باید با ابزارهای لازم برای تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشین.

•    یکی دیگه از نکات مهم در زمان کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال این هست که باید برای خودتون استراتژی معاملاتی داشته باشین و معامله های خودتون رو بر اساس اون استراتژی ها انجام بدین. برای این کار نیز باید از اندیکاتورهای مختلفی استفاده کنین و با استفاده از داده های به دست اومده توسط اندیکاتورها، معامله های خودتون رو انجام بدین.

ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری کدامند؟

ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری کدامند؟

همونطور که در بخش های قبلی نیز گفتیم، بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست و هر کدوم از اون ها پتانسیل رشد قیمتی متفاوتی دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، برخی از ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری رو برای شما معرفی کنیم تا با این رمز ارزهای آشنایی داشته باشین.

•    ارز دیجیتال بیت کوین

یکی از انواع ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری، ارز دیجیتال بیت کوین هست. بیت کوین با نماد اختصاری BTC نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله در رتبه 1 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره. همچنین این رمز ارز توسط شخص یا گروه ناشناسی با اسم مستعار ساتوشی ناکاموتو و در سال 2009 عرضه بازار کریپتوکارنسی ها شد.

•    ارز دیجیتال اتریوم

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری، ارز دیجیتال اتریوم هست. این رمز ارز نیز یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتوکارنسی هاست که ویژگی ها و کاربردهای زیادی رو به همراه داره. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به پشتیبانی از قراردادهای هوشمند اشاره کنیم.

•    ارز دیجیتال کاردانو

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان گیری، ارز دیجیتال کاردانو هست. کاردانو نوعی پلتفرم مبتنی بر بلاک چین هست که مثل اتریوم امکان ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند رو برای کاربران فراهم می کنه. همین موضوع نیز باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره.

شروع نوسان گیری در ارزهای دیجیتال:

شروع نوسان گیری در ارزهای دیجیتال

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله، اطلاعاتی در مورد شروع نوسان گیری در ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین نوسان گیری در ارزهای دیجیتال بسیار درآمدزا هست و به مهارت زیادی برای رسیدن به سوددهی نیاز داره. همچنین استفاده از انواع اندیکاتورها مثل اندیکاتور مکدی، شاخص قدرت نسبی، استوکاستیک و... در نوسان گیری ارز دیجیتال کارآمد هست و جذابیت های زیادی داره. بنابراین برای اینکه بتونین نوسان گیری ارزهای دیجیتال رو شروع کنین، باید از اندیکاتورهای مختلفی استفاده کنین و بتونین با استفاده از داده های به دست اومده قیمت ارزهای دیجیتال رو پیش کنین و روند حرکت قیمت رو تشخیص بدین.

جالب اینجاست که بدونین اکثر تریدرها و معامله گران بدون داشتن شناخت و مهارت کافی در حال ضرردهی در این بازار هستن و یکی از روش های مقابله با این مشکل، آموزش کافی و بالا بردن مهارت تحلیلی هست. به عبارت دیگه برای اینکه بتونین سود زیادی از معامله های خودتون به دست بیارین و ضرر زیادی نکنین، باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین و برای خودتون استراتژی معاملاتی داشته باشین. برای افزایش مهارت خود، آموزش خرید ارز دیجیتال و دسترسی به قیمت ارزهای دیجیتال، آکادمی آموزش ارز دیجیتال ارزسنج همراه شماست تا اطلاعات زیادی در مورد بازار کریپتوکارنسی ها در اختیار شما قرار بده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آموزش کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد نوسانان قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای نوسان گیری ارزهای دیجیتال بپردازیم و نحوه کسب سود از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال رو برای شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، شما می تونین از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین، به شرط اینکه اندیکاتورهای مختلف رو بشناسین و از استراتژی نوسان گیری ارز دیجیتال استفاده کنین و بتونین بهترین نقاط ورود و خروج معامله رو تشخیص بدین. همچنین در این مقاله برخی از نکات مهم در زمان نوسان گیری ارزهای دیجیتال رو هم برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا بتونین به راحتی و بدون هیچ مشکلی معاملات خودتون رو انجام بدین و سود به دست بیارین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال

در مورد آموزش کسب درآمد از نوسان قیمت ارزهای دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 76 = ?