کیف پول انجین (Enjin Wallet) چیست؟

  • 19:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول انجین (Enjin Wallet)؛ ولت رمزنگاری شده ایمن و آسون برای استفاده در سیستم عامل های ios و اندروید! چیزی در مورد این ولت شنیدین؟ آیا می دونین کیف پول انجین چیست؟ چجوری میشه با استفاده از انجین ولت رمزارزها رو نگهداری و ذخیره کرد؟ با ویژگی های کیف پول Enjin آشنایی دارین؟ به نظر شما امنیت کیف پول انجین چگونه است؟ کیف پول ارز دیجیتال انجین از کدوم ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه؟

همونطور که شما برای نگهداری پول نقد خود نیاز به حساب بانکی دارین، برای نگهداری رمزارزهای خودتون هم به کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارین. کیف پول دیجیتال در اصل کلیدهای خصوصی یا پرایوت کی و کلیدهای عمومی شما رو شامل میشه. کیف پول های رمزنگاری شده زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و مشخصات خاص خودشون رو دارن. انجین ولت هم نمونه ای از این کیف پول هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول انجین چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول انجین یا Enjin Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول انجین بپردازیم و امنیت کیف پول Enjin رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول انجین چیست؟

کیف پول انجین چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول انجین یا Enjin Wallet رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول انجین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول انجین یا Enjin Wallet نوعی کیف پول رمزنگاری شده ایمن و آسون برای استفاده در سیستم عامل های ios و اندروید هست. استفاده از اون خیلی ساده بوده و دارای ویژگی های پیشرفته ای مثل مرورگر Dapp و صرافی های ارز دیجیتال هست. این کیف پول یکی از امن ترین ولت های موبایل هوشمند هست که با رمزنگاری امنیتی دو لایه و صفحه کلید ایمن آزمایش شده.

جالب اینجاست که بدونین انجین ولت نوعی کیف پول رمزارز نسبتا جدید، با امنیت بالا و رابط کاربری ساده هست. به طوری که کاربران عادی هم می تونن از اون برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال خودشون استفاده کنند. یکی از دلایل محبوبیت سریع انجین ولت با وجود نداشتن تاریخچه ای طولانی، داشتن رابط کاربری خیلی ساده و سرراست هست. حتی قابلیت های حرفه ای اون هم در چارچوبی ساده و قابل فهم برای همه در دسترس قرار دارن. انجین ولت از نظر امنیت جزو بهترین ها قرار می گیره.

مقاله پیشنهادی: کیف پول کوین بیس (CoinBase) چیست؟

ویژگی های کیف پول انجین چیست؟

ویژگی های کیف پول انجین چیست؟

همونطور که گفتیم، کیف پول انجین به عنوان یکی از امن ترین و راحت ترین کیف پول های رمزنگاری مبتنی بر سیستم عامل موبایل شناخته میشه. این ولت طیف گسترده ای از ویژگی های عملیاتی و امنیتی رو در خودش جای داده که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و مورد استفاده خیلی از معامله گران و تریدرها قرار بگیره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول انجین بپردازیم تا بهترین تصمیم رو برای استفاده از انجین ولت بگیرین.

  • صفحه کلید امن

یکی از ویژگی های کیف پول انجین، صفحه کلید امن هست. جالب اینجاست که بدونین کیف پول انجین یا Enjin Wallet دارای یه صفحه نمایش اختصاصی به طور ویژه طراحی شده تا از داده های شما در برابر کی لاگرها محافظت کنه. همچنین دارای یه گزینه برای تصادفی سازی کلید هست و آخرین سطح محافظت از ورودی داده رو برای شما فراهم می کنه و می تونین ازش بهره ببرین.

  • ایجاد چند ولت

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول انجین، قابلیت انجام چند ولت در یه گوشی هست. توجه داشته باشین که هیچ محدودیتی برای تعداد آدرس های کیف پولی که می تونین در این پلتفرم به وجود بیارین وجود نداره و همچنین محدودیتی برای تعداد ارزهای دیجیتال یا کوین هایی که می تونین در این کیف پول رمزنگاری شده ذخیره کنین، وجود نداره. به این ترتیب، این ولت به شما امکان میده تا چندین آدرس کیف پول رو برای کوین و توکن های مختلف ایجاد کنین.

  • رابط کاربری ساده

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول انجین، رابط کاربری ساده این ولت هست. کیف پول Enjin دارای طراحی کاربرپسندی هست. این کیف پول همچنین به شما این امکان رو میده تا به راحتی موجودی های خودتون رو در ارزهای دیجیتال یا معادل اون در ارز فیات محلی خودتون مشاهده کنین. این موضوع به شما کمک می کنه تا بدونین ارزش پرتفوی شما در یه نگاه چقدر هست.

مقاله؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟

امنیت کیف پول Enjin چگونه است؟

امنیت کیف پول Enjin چگونه است؟

در توسعه و ساخت کیف پول های ارز دیجیتال، امنیت مهم ترین مسئله و چالش توسعه گران هست. هکرها و افراد سودجو به صورت مستمر به دنبال پیدا کردن یه رخنه در والت ها هستن تا با سوء استفاده از اون ها به سود خودشون سرمایه کاربران رو به سرقت ببرن. خیلی از کارشناسان حوزه کریپتو بر این باور هستن که کیف پول ترون لینک و کیف پول انجین در بین ولت های نرم افزاری از نظر امنیت بالاتر از سایر رقبا قرار گرفته. همچنین کیف پول انجین، کنترل کلیدهای خصوصی رو به صورت کامل در اختیار کاربران قرار داده و از این لحاظ مورد توجه خیلی از معامله گران و کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته. بنابراین، شما می تونین با خیال راحت رمزارزهای خودتون رو در این ولت نگهداری و ذخیره کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول انجین چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول انجین یا Enjin Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول انجین بپردازیم و امنیت کیف پول Enjin رو مورد بررسی قرار بدیم تا بتونین بهترین تصمیم رو برای استفاده از این ولت بگیرین. همونطور که گفتیم، کیف پول انجین یکی از بهترین و امن ترین ولت های نرم افزاری هست که می تونه بر روی سیستم عامل های اندروید و ios اجرا بشه. این ولت ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه و محبوبیت زیادی به دست بیاره. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به رابط کاربری ساده، صفحه کلید امن، سطح امنیت بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و... اشاره کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول انجین (Enjin Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول انجین (Enjin Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 54 = ?