ربات ترید زیگنالی(Zignaly) چیست؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ربات ترید زیگنالی(Zignaly)؛ یکی از بهترین ربات های معاملاتی ارز دیجیتال! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین ربات ترید زیگنالی چیست؟ ربات معامله گر زیگنالی چه ویژگی هایی داره؟ به نظر شما ربات ترید زیگنالی چجوری کار می کنه؟ نکات مهم معامله کردن در ربات زیگنالی کدامند؟ آیا میشه به ربات Zignaly اعتماد کرد؟ آیا با سیگنال ارز دیجیتال آشنایی دارید؟

ربات تریدر به عنوان یکی از بهترین برنامه ها در زمینه رمزارزهاست. ربات خرید و فروش ارز دیجیتال به تریدرها و معامله گران کمک می کنه تا با کمترین مشکلات معامله های خودشون رو انجام بدن. مدت زیادی از عمر ربات های معامله گر نمی گذره، ولی این ربات تریدر در مدت زمان کوتاهی تونسته خدمات و امکانات زیادی رو به تریدرها و معامله گران ارائه بده. یکی از این ربات های تریدر، ربات زیگنالی هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات ترید زیگنالی یا Zignaly بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های ربات زیگنالی بپردازیم و نحوه کار ربات ترید زیگنالی رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات ترید زیگنالی چیست؟

ربات ترید زیگنالی چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که ربات ترید زیگنالی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ربات ترید زیگنالی یا Zignaly یکی از بهترین ربات های معامله گر در بازار ارزهای دیجیتال هست که در سال 2018 راه اندازی شده. زیگنالی نوعی ربات ویژه واسه معاملات رمزارزهاست و به صورت خودکار فعالیت می کنه. این ربات معامله گر به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته خدمات خودش رو واسه کاربران ارائه میده. ربات زیگنالی با دریافت داده ها از ارائه دهنده های سیگنال خارجی به کاربران این امکان رو میده تا به صورت خودکار معاملات خودشون رو انجام بدن.

جالب اینجاست که بدونین با استفاده از ربات ترید زیگنالی(Zignaly) امکان معامله 12 جفت ارز دیجیتال اون هم در طی یه ماه رو خواهین داشت. ربات زیگنالی در ارتباط با ارائه دهنده های سیگنال شبیه به تریدینگ ویو کار می کنه. تریدینگ ویو نوعی پلتفرم واسه ترسیم چارت قیمتی و تحلیل کردن دارایی های مالی محسوب میشه. شما می تونین به این ربات وصل بشین و از اون واسه دریافت اندیکاتورهای معاملاتی استفاده کنین. در حقیقت، سیگنال هایی که در ربات زیگنالی وجود داره، توسط تریدینگ ویو صادر میشن. اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟ مقاله مربوط به آن را در لینک ارائه شده بخوانید.

ربات زیگنالی چه ویژگی هایی دارد؟

ربات زیگنالی چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، زیگنالی(Zignaly) نوعی ربات معاملاتی هست که به تریدرهای حرفه ای این امکان رو میده تا با استفاده از سیگنال های خارجی معاملات خودشون رو به صورت اتوماتیک انجام بدن. استفاده از ربات معامله گر زیگنالی خیلی راحته و میشه از اون واسه کسب درآمد غیرفعال استفاده کرد. ربات ترید زیگنالی ویژگی های مختلفی داره. در ادامه برخی از ویژگی های ربات زیگنالی رو بررسی می کنیم:

هزینه های پایین

یکی از ویژگی های ربات ترید زیگنالی این هست که هزینه های پایینی داره. به منظور استفاده از این ربات معامله گر شما نیاز دارین تا 12 دلار در ماه هزینه پرداخت کنین. توجه داشته باشین که ربات معامله گر زیگنالی بین رقیب های خودش هزینه های پایینی رو از کاربران دریافت می کنه. واسه اینکه مطمئن بشین که آیا ربات زیگنالی واسه شما مناسب هست یا نه، می تونین از دوره آزمایشی 30 روزه این ربات استفاده کنین.

رابط کاربری ساده

یکی دیگه از ویژگی های ربات ترید زیگنالی این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی از این ربات معامله گر استفاده کنین. راه اندازی و ساخت یه حساب در ربات ترید زیگنالی فقط 10 دقیقه از وقت شما رو می گیره. واسه اینکه با ربات زیگنالی راحت باشین، وارد هر قسمت از زیگنالی که میشین، با توضیحاتی روبرو میشین. این توضیحات درک زیگنالی و نحوه کارکرد این ربات رو واسه شما آسون می کنه.

کپی تریدینگ

قابلیت کپی تریدینگ هم یکی دیگه از ویژگی های ربات ترید زیگنالی(Zignaly) هست. اگه مبتدی باشین و بخواهین خیلی زود سود زیادی به دست بیارین، وقت کافی واسه اینکه در زمینه معاملات رمزارزها حرفه ای بشین رو ندارین. به این ترتیب، شما می تونین روش کار سایر تریدرها و معامله گران رو دنبال کنین و هر کاری که اون ها انجام میدن رو اجرا کنین. به عبارت دیگه، شما می تونین از معاملات تریدرهای حرفه ای کپی برداری کنین.

پشتیبانی از صرافی های مختلف

ربات معامله گر زیگنالی(Zignaly) از صرافی های ارز دیجیتال مختلفی پشتیبانی می کنه. از جمله از این صرافی ها می تونیم به صرافی بایننس، صرافی کوکوین، صرافی وی سی سی و صرافی بیت مکس اشاره کنیم. از اونجایی که ربات معامله گر زیگنالی از صرافی های مختلفی پشتیبانی می کنه، می تونه واسه معامله گران و تریدرها به عنوان یه مزیت فوق العاده شناخته بشه.

نحوه ثبت نام در ربات زیگنالی چگونه است؟

نحوه ثبت نام در ربات زیگنالی چگونه است؟

واسه اینکه بتونین با ربات زیگنالی معاملات ارز دیجیتال رو به صورت خودکار انجام بدین، اول باید وارد سایت اصلی ربات معامله گر زیگنالی بشین. بعد از اینکه وارد سایت رسمی این ربات شدین، در گوشه سمت راست و بالای سایت روی گزینه ثبت نام کلیک کنین. بعدا می تونین به راحتی وارد صفحه اصلی ثبت نام بشین. واسه اینکه ثبت نام خودتون رو تکمیل کنین، اطلاعات زیر رو باید در جاهای خالی کادر ثبت نام وارد کنین:

•    نام کاربری
•    آدرس ایمیل
•    کلمه عبور
•    تایید رمز عبور

بعد از اینکه مراحل گفته شده رو طی کردین، باید با مقررات و قوانین استفاده از سرویس موافقت کنین. با انجام این کار ثبت نام شما تکمیل میشه. زمانی که ثبت نام شما تکمیل شده، در اون صورت صفحه اصلی سرویس واستون باز میشه. روی پروفایل کاربری خودتون کلیک کنین، لیستی واستون باز میشه. سوالی که در اینجا در مورد ربات های ارز دیجیتال مطرح است این است که آیا ربات های ترید ارز دیجیتال قانونی هستند؟ 

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات ترید زیگنالی یا Zignaly بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های ربات زیگنالی بپردازیم و نحوه کار ربات ترید زیگنالی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ربات ترید زیگنالی یا Zignaly یکی از بهترین ربات های معامله گر در بازار ارزهای دیجیتال هست که در سال 2018 راه اندازی شده. زیگنالی نوعی ربات ویژه واسه معاملات رمزارزهاست و به صورت خودکار فعالیت می کنه. این ربات معامله گر به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته خدمات خودش رو واسه کاربران ارائه میده.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات ترید زیگنالی(Zignaly) چیست؟

در مورد ربات ترید زیگنالی(Zignaly) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 40 = ?