استراتژی معاملاتی با شایعه بخر با خبر بفروش چیست؟

  • 14:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال با شایعه بخر با خبر بفروش؛ یکی از روش های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال! آیا دوست دارین تا با این استراتژی ترید آشنا بشین؟ آیا می دونین استراتژی شایعه رو بخر، خبر رو بفروش چیست؟ شایعه ها چجوری به بازار رمز ارزها تاثیر می ذارن؟ نحوه انجام این استراتژی معاملاتی چجوریه؟ چجوری با شایعات خبریم یا با اخبار بفروشیم؟ پیامدهای شایعه رو بخر، خبر رو بفروش چیست؟

تصمیم گیری واسه خرید یه ارز دیجیتال بر اساس شایع ها و فروش اون با انتشار خبر خاص، ممکنه استراتژی ترید خوب و سودآوری به نظر نرسه، ولی در وضعیت مناسب می تونه یه تصمیم هوشمندانه و منطقی باشه. استراتژی با شایعه بخر با خبر بفروش در بیشتر بازارهای مالی به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق می افته. شما می تونین با یادگیری مباحث آموزش ارز دیجیتال و استفاده از این استراتژی معاملاتی سود زیادی به دست بیارین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استراتژی معاملات با شایعه بخر با خبر بفروش بهتون ارائه بدیم، به بررسی تاثیر شایعات بر بازار رمز ارزها بپردازیم و نحوه انجام این استراتژی رو به شما یاد بدیم.

استراتژی با شایعه بخر با خبر بفروش چیست؟

استراتژی با شایعه بخر با خبر بفروش چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین شایعه رو بخر، خبر رو بفروش جمله مشهوری در وال استریت هست که منظور از این جمله این هست که بهترین موقعیت واسه کسب سود از یه خبر، وقتی هست که هنوز احتمال شایعه بودن یه رویداد خبری وجود داره و خبر در چارت قیمت گذاری نشده. بخش دوم این جمله به این مسئله اشاره می کنه که بهترین زمان واسه خارج شدن با سود از معاملات، وقتی هست که خبر به صورت گسترده منتشر شده و همه معامله گران و سرمایه گذاران بازارهای مالی از اون مطلع هستن. بهترین نسبت ریسک به ریوارد رو وقتی خواهین داشت که قبل از اینکه خبر در نمودار قیمت گذاری بشه، وارد معامله شده باشین.

قیمت رمز ارزها در بازار اکثر مواقع بر اساس توقع و انتظار رخ دادن یه اتفاق یا همون شایعه حرکت می کنند. به این ترتیب، وقتی که اتفاق مورد نظر می افته، کسایی که خواهان خرید ارز دیجیتال بودن، قبلا این کار رو کردن. این یعنی در زمان وقوع اتفاق مذکور، دیگه کسی واسه خرید و صعود بیشتر قیمت وجود نداره و این مسئله به فروش و تلاش معامله گران واسه نقد کردن رمز ارزها و ذخیره سود باعث میشه. همچنین با انتشار اخبار مثبت و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، افراد استراتژی متفاوتی رو به کار می گیرن.

ویدیوی پیشنهادی: استراتژی معامله با میانگین متحرک(MA)

تاثیر شایعات بر بازار ارزهای دیجیتال

تاثیر شایعات بر بازار ارزهای دیجیتال

به نظر شما شایعات چه تاثیری بر بازار ارزهای دیجیتال می ذارن؟ بهتره بدونین از اونجایی که تریدرها بر اساس انتظارات تحلیلی پوزیشن های خودشون رو باز کرده یا می بندن، شایعه می تونه روی بازار رمز ارزها تاثیر بذاره. الان اگه معامله گران زیادی شایعه رو شنیده باشن و بر اساس اون کار کنند، قیمت ارز دیجیتال مربوطه هم افزایش یا کاهش پیدا می کنه. ولی مسئله اینجاست که هیچ تضمینی در شایعات وجود نداره و می تونه ناامیدی و ضررهای جبران ناپذیری واسه تریدرها و معامله گران داشته باشه که روی تحلیل های خودشون قمار کردن. به این ترتیب، کلید موفقیت و کسب سود در معاملات ارز دیجیتال، دونستن خبر قبل از سایر تریدرهاست.

رویدادهای رایج در استراتژی خبر رو بفروش، شایعه رو بخر

توجه داشته باشین که تریدرها و معامله گران از تکنیک خبر رو بفروش، شایعه رو بخر وقتی استفاده می کنند که یه رویداد خیلی محتمل در آینده وجود داشته باشه و بتونه تاثیر قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال و قیمت دارایی ها بذاره. این رویدادها شامل موارد زیر هستن:

•    عرضه ارز دیجیتال در صرافی
•    اطلاعیه های نرخ سود بانکی
•    توسعه محصول جدید
•    اطلاعیه های درآمدی
•    همکاری ها

ویدیوی پیشنهادی: آموزش بهترین استراتژی معاملاتی ابر ایچیموکو

نحوه انجام خرید شایعه و بفروش خبر چگونه است؟

نحوه انجام خرید شایعه و بفروش خبر چگونه است؟

در بازار ارزهای دیجیتال یا سایر بازارهای مالی، معامله گران و تریدرها به صورت یکسان بیشتر بر اساس جریان های نقدی پیش بینی شده خریدهاشون رو انجام میدن. واسه انجام استراتژی شایعه رو بخر، خبر رو بفروش، باید مراحل زیر رو انجام بدین تا سود کسب کنین:

1.    باز کردن حساب کاربری: اولین مرحله واسه انجام خرید شایعه و فروش خبر این هست که واسه خودتون در صرافی ارز دیجیتال حساب کاربری باز کنین.
2.    دنبال کردن اخبار: همونطور که معلومه، واسه استفاده از استراتژی شایعه رو بخر، خبر رو بفروش شما باید همیشه اخبار دسته اول رو دنبال کنین. به عنوان مثال، سایت کوین مارکت کال نوعی تقویم از رویدادهای مهم پیش رو هست که با کمک اون میشه به بررسی رویدادهای آینده پرداخت.
3.    تعیین معتبر بودن اخبار: شما باید بر اساس تحلیل و تحقیقات کامل شخصی، خرید قبل از وقوع یا فروش بعد از اون رو مشخص کنین.
4.    تعیین استاپ لاس: بهتره بدونین حد ضرر در کاهش ضررهای احتمالی در صورت اثرگذاری منفی خبر به شما کمک زیادی می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استراتژی معاملات با شایعه بخر با خبر بفروش بهتون ارائه بدیم، به بررسی تاثیر شایعات بر بازار رمز ارزها بپردازیم و نحوه انجام این استراتژی رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، شایعه رو بخر، خبر رو بفروش جمله مشهوری در وال استریت هست که منظور از این جمله این هست که بهترین موقعیت واسه کسب سود از یه خبر، وقتی هست که هنوز احتمال شایعه بودن یه رویداد خبری وجود داره و خبر در چارت قیمت گذاری نشده. شما در زمان استفاده از این استراتژی، باید نکات مهمی رو رعایت کنین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد استراتژی معاملاتی با شایعه بخر با خبر بفروش چیست؟

در مورد استراتژی معاملاتی با شایعه بخر با خبر بفروش چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 63 = ?