گاوها در افزایش قیمت بیت کوین چقدر تاثیر گذارند؟

  • 20:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

گاوهای بیت کوین خریدهای گسترده ای انجام دادند و به نظر می رسد آنها می توانند قیمت بیت کوین را به 45 هزار دلار برسانند. آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بیت کوین اکنون با چه قیمتی معامله می شود؟ آیا گاوها می توانند دوباره به قیمت بیت کوین قدرت بدهند؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ مقاومت اصلی بیت کوین کدام ناحیه است؟
عرضه و تقاضا یکی از عواملی است که قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث بالا و پایین شدن قیمت این رمز ارز می شود. اگر می خواهید بیت کوین بخرید، باید تحلیل تکنیکال بلد باشید و بتوانید قیمت این رمز ارز را در تایم فریم های مختلف پیش بینی کنید. همچنین می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. به نظر می رسد گاوها می توانند قیمت بیت کوین را به 45 هزار دلار برسانند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال افزایش قیمت بیت کوین به 45 هزار دلار توسط گاوها بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 43400 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 2.80 درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت به دلیل خرید گسترده بیت کوین توسط گاوها و هولدرهای بیت کوین است. طبق بررسی های انجام شده، روند اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است و بیت کوین از این به بعد می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند مقاومت نزدیک خودش را به سمت بالا بشکند، رشد می کند.
اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که قیمت بیت کوین(BTC) به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل عرضه و تقاضا است. زمانی که تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر شود، قیمت بیت کوین می تواند بالا رود و به سطوح بالاتری دست یابد. داده های آنچین نشان می دهند که سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی مشغول جمع آوری خرید بیت کوین در قیمت های فعلی هستند. بنابراین، می توان نسبت به آینده بیت کوین امیدوار بود و انتظار داشت که بیت کوین مقاومت های خودش را با کندل های پرقدرتی به سمت بالا بشکند و رشد چشمگیری را تجربه کند.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین به 45 هزار دلار توسط گاوها

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین افزایش قابل توجهی را در بالای منطقه مقاومت 41200 دلاری شروع کرد. بیت کوین توانست سطوح مقاومت 42500 دلاری و 42800 دلاری را برای حرکت بیشتر به منطقه مثبت کاهش دهد. گاوها قیمت را به بالای مقاومت 43 هزار دلار رساندند و قیمت به 43800 دلار رسید. اوج هفنگی جدید نزدیک به 49779 دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است. این ارز بالاتر از سطح 23.6 درصد فیب اصلاحی حرکت صعودی از 41650 دلار به سمت بالاترین 43700 دلار معامله می شود.
ارز بیت کوین اکنون بالای 43 هزار دلار و میانگین متحرک 100 ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند صعودی اصلی با حمایت نزدیک به 42150 دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل گیری است. خط روند نزدیک به سطح 76.4 فیب اصلاحی حرکت صعودی از 41650 دلار به سمت سطح بالاتر است. مقاومت بعدی اکنون نزدیک به سطح 45500 دلار در حال شکل گیری است. بسه شدن به بالای سطح 45500 دلار می تواند قیمت را بیشتر افزایش دهد. مقاومت بعدی نیز سطح 46500 دلار است. یکی از سوالات مهم برای تازه کارهای ارز دیجیتال این است که برای ترید ارزهای دیجیتال از کجا شروع کنم؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال افزایش قیمت بیت کوین به 45 هزار دلار توسط گاوها بپردازیم. همانطور که گفته شد، گاوهای بیت کوین دوباره فعال شدند و مشغول جمع آوری و خرید بیت کوین بیت کوین هستند. خرید گسترده بیت کوین توسط گاوها، قیمت بیت کوین را به بالای ناحیه 43 هزار دلار رسانده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد گاوها در افزایش قیمت بیت کوین چقدر تاثیر گذارند؟

در مورد گاوها در افزایش قیمت بیت کوین چقدر تاثیر گذارند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 81 = ?