آیا قیمت اتریوم(ETH) می تواند تا 4 هزار دلار رشد کند؟

  • 07:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

برخی از تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کردند که اتریوم می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و تا سطح 4 هزار دلار رشد کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما اتریوم می تواند به رشد خود ادامه دهد؟ اتریوم با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند که می توانند با انجام معاملات متعدد، سود زیادی از نوسانات قیمت رمز ارزها به دست آورند. اتریوم یکی از رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت اتریوم سود کسب کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به احتمال رسیدن قیمت اتریوم به 4 هزار دلار بپردازیم.

ارز اتریوم(ETH) چه آینده ای در پیش دارد؟

اتریوم(ETH) دومین ارز دیجیتال بازار است که بیشترین حجم معاملات را بعد از بیت کوین در اختیار دارد. اتریوم در روزهای اخیر با قدرت در حال افزایش قیمت است و به نظر می رسد می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. شبکه اتریوم امکانات جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده و تحول بزرگی را در دنیای غیرمتمرکز ایجاد کرده است. در حال حاضر بیشترین تعداد برنامه های غیرمتمرکز در شبکه اتریوم اجرا می شوند و پروژه های کریپتویی زیادی توکن خود را با استاندارد اتریوم صادر کرده اند. این موارد باعث می شوند تا اتریوم مورد استقبال سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار بگیرد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
تحلیلگران زیادی سال 2024 را یک سال صعودی بزرگ برای ارز دیجیتال اتریوم و سایر رمز ارزها می دانند. در سال گذشته زمزمه هایی برای تایید ETF بیت کوین بر سر زبان ها بود. در صورت که ETF بیت کوین تایید شد و قیمت رمز ارزها به طور چشمگیری افزایش یافتند. اتریوم در طول عمر خود تحت تاثیر عوامل مختلفی با نوسانات قیمتی زیادی روبرو بود، ولی واقعیت جذابی که نمودار قیمت این ارز نشان می دهد این است که قیمت اتریوم دقیقا منطبق بر یک نظم در گذشته حرکت کرده است.

احتمال رسیدن قیمت اتریوم به 4 هزار دلار

توجه داشته باشید که هدف قیمت اتریوم(ETH)بالاتر است. قیمت اتریوم مانند بیت کوین رالی خودش را به بالای سطح 3750 دلار رساند. بیت کوین نتوانست سود خودش را به بالای منطقه 69200 دلار افزایش دهد، ولی اتریوم سطح 3850 دلار را به سمت بالا شکست. اتریوم اخیرا مرحله تثبیت قیمت را شروع کرده است. یک عقب نشینی به زیر سطح 3800 دلار وجود داشت. این قیمت سطح 23.6 درصدی فیب اصلاحی موج اخیر را از 3211 دلار به پایین 3880 دلار آزمایش کرد.
مقاومت فوری در صعود نزدیک به سطح 3850 دلار است. همچنین یک الگوی پرچم صعودی کوتاه مدت با مقاومت 3850 دلار در نمودار ساعتی بیت کوین شکل می گیرد. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3880 دلار است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به 3920 دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است حرکت صعودی پیدا کند. توقف بعدی گاوها می تواند نزدیک به سطح 4 هزار دلار باشد. اگر حرکتی بالاتر از مقاومت 4 هزار دلاری وجود داشته باشد، اتریوم حتی می تواند به سمت مقاومت 4 هزار دلار افزایش یابد. یکی از اولین قدم ها برای شروع فعالیت در بازار ارز دیجیتال آشنایی با الزامات سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به احتمال رسیدن قیمت اتریوم به 4 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این ارز سود زیادی به دست آورید. اتریوم اخیرا در مرحله تثبیت سود قرار دارد و اگر بالای مقاومت تثبیت دهد، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم(ETH) می تواند تا 4 هزار دلار رشد کند؟

در مورد آیا قیمت اتریوم(ETH) می تواند تا 4 هزار دلار رشد کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 62 = ?