آیا قیمت بیت کوین می تواند به سطح 34 هزار دلار برسد؟

  • 20:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مشهور بازار قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است و انتظار دارد بیت کوین دوباره به سطح 34 هزار دلار برگردد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا بیت کوین وارد یک روند نزولی شده است؟ ریزش بیت کوین تا چه ناحیه ای ادامه دارد؟ چرا تحلیلگران به آینده بیت کوین خوش بین هستند؟ آیا بیت کوین دوباره می تواند وارد روند صعودی شود؟
بیت کوین(BTC) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. البته به شرطی که تحلیل تکنیکال بلد باشید و بتوانید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز BTC را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به سطح 34 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) یکی از رمز ارزهای پایه در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و قیمت سایر ارزهای دیجیتال به قیمت این رمز ارز بستگی دارد. زمانی که قیمت بیت کوین بالا می رود، قیمت ارزهای دیجیتال دیگر نیز پشت سر بیت کوین بالا می روند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42500 دلار معامله می شود که در این ناحیه رنج می زند و معلوم نیست می خواهید در چه جهتی به حرکت خود ادامه دهد. اگر قصد نوسان گیری در ارز دیجیتال را دارید، بیت کوین گزینه بهتری است.
ارز دیجیتال بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که شما باید این سطوح را تشخیص دهید و بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. ناحیه 42500 دلار به عنوان یک سطح مقاومتی در نمودار بیت کوین شناخته می شود که بیت کوین چند بار نسبت به این سطح واکنش نشان داده است. اگر میزان تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش یابد، بیت کوین قدرت بیشتری برای شکست مقاومت فعلی خود به دست می آورد. با شکست این مقاومت بیت کوین وارد یک روند صعودی می شود و قیمت آن تا سطوح بالاتری رشد می کند.

احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به سطح 34 هزار دلار

با اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) معامله ETFهای بیت کوین را تایید کرده است، ولی قیمت بیت کوین(BTC) بعد از تایید ETF وارد یک روند نزولی شد و اکنون با قیمت 42500 دلار معامله می شود که نسبت به سطح قبلی بیش از 7 درصد ریزش کرده است. علی مارتینز که یکی از تحلیلگران محبوب بازار کریپتو است، در پلتفرم X یک پستی را منتشر کرد و بینشی از وضعیت بازار فعلی بیت کوین ارائه کرده است و تاکید می کند که قیمت این رمز ارز ممکن است در هفته های آینده با فشار نزولی بیشتری روبرو شود.
نکته قابل توجه این است که در پست اخیر در شبکه اجتماعی X، کارشناس ارزهای دیجیتال بروزرسانی تجزیه و تحلیل خود از نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی سه روزه را به اشتراک گذاشت. در 4 ژانویه مارتینز ابتدا یک کانال موازی صعودی را شناسایی کرد که به نظر می رسد از سپتامبر 2023 بر روند قیمت بیتکوین حاکم است. در تحلیل قیمت، یک کانال موازی صعودی یک الگوی تحلیل تکنیکال است که دارای دو خط روند موازی شیب دار به سمت بالا است. در حالی که بیشتر یک الگوی نمودار صعودی است که کانال موازی صعودی کوتاه مدت یا حتی یک معکوس روند را نشان می دهد. یکی از سوالاتی که در بازار ارزهای دیجیتال مطظرح است این است که دلایل نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال بازگشت قیمت بیت کوین به سطح 34 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت بیت کوین بعد از تایید شدن ETF بیت کوین وارد یک روند نزولی شده است. بیت کوین اکنون با قیمت 42500 دلار معامله می شود که احتمال دارد قیمت این رمز ارز به سطح 34 هزار دلار برگردد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به سطح 34 هزار دلار برسد؟

در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند به سطح 34 هزار دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 42 = ?