آشنایی با صرافی غیرمتمرکز Kwenta

  • 16:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی صرافی غیرمتمرکز Kwenta؛ یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال! آیا می خواهید با این پلتفرم آشنا شوید؟ آیا می دانید صرافی Kwenta چیست؟ چگونه می توان از صرافی غیرمتمرکز Kwenta استفاده کرد؟ این پلتفرم چگونه کار می کند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در بازار کریپتو رمز ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنید تا سود زیادی به دست آورید. صرافی ارز دیجیتال Kwenta یکی از پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است که شما می توانید با این پلتفرم کار کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی غیرمتمرکز Kwenta برای شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد پلتفرم Kwenta بپردازیم.

صرافی غیرمتمرکز Kwenta چیست؟

پلتفرم Kwenta یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید در این پلتفرم رمز ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنید. به طور کلی، Kwenta یک پلتفرم معاملات مشتقه غیرمتمرکز است که بر روی شبکه بلاک چینی Optimism فعالیت می کند. در معرض انواع دارایی های زنجیره ای و دنیای واقعی قرار بگیرد و از طریق کیف پول حاشیه هوشمند Kwenta به عملکردهای پیشرفته دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم کارمزدهای کمی از کاربران بازار کریپتو دریافت می کند.
بهتر است بدانید، صرافی غیرمتمرکز Kwenta که در ابتدا به عنوان قسمتی از اکوسیستم Synthetix توسعه و گسترش یافت، بعدا به موجودیت متمایز خود تبدیل شد تا تمرکز بهتری بر ارائه یک ادغام کننده قدرتمند برای Synthetix Perps داشته باشد. هدف این صرافی ارائه یک رابط کاربرپسند با ویژگی های غنی برای معامله گران و تریدرها در دسترسی یکپارچه به پلتفرم را تضمین می کند. این پلتفرم سطح امنیت بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت در بازار ارز دیجیتال کار کرده و رمز ارزهای مورد نظر خودتان را مبادله کنید.

چرا صرافی Kwenta منحصر به فرد است؟

توجه داشته باشید که رابط کاربری و معاملاتی Kwenta برای ساده کردن فرایند معاملات ارز دیجیتال به وجود آمده است. کاربران می توانند به راحتی جفت معاملاتی مورد نظر، اندازه معامله ورودی، اهرم را انتخاب کنند و معامله را تنها با چند کلیک انجام دهند. پلتفرم معاملاتی Kwenta اطلاعات ضروری برای هر جفت، مانند موجودی موجود و کارمزدهای جاری را نمایش می دهد و مطمئن می شود که تریدرها و معامله گران قبل از انجام معاملات تمام اطلاعات لازم را دارند. Kwenta به تریدرها کمک می کند تا سبدهای خودشان را در پلتفرم نظارت و مدیریت کنند.
نکته قابل توجه این است که بخش پایین دارایی های فعلی کاربر از جمله ارزش هر دارایی مصنوعی، ارز کلی پورتفولیو و عملکرد تاریخی را نشان می دهد. این ویژگی به تریدرها و معامله گران این امکان را می دهد تا سرمایه گذاری های خودشان را دنبال کنند و هر موقعیتی را که صلاح می دانند، ببندند. توکن KWENTA باعث ایجاد هماهنگی و رشد در این صرافی غیرمتمرکز می شود. یکی از پیشنیازهای کار با صرافی های ارز دیجیتال شناخت مزایا و معایب صرافی های متمرکز و غیر متمرکز است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی غیرمتمرکز Kwenta برای شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد پلتفرم Kwenta بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی غیرمتمرکز Kwenta یکی از پلتفرم های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید با استفاده از این صرافی رمز ارزهای مورد نظر خودتان را مبادله کنید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آشنایی با صرافی غیرمتمرکز Kwenta

در مورد آشنایی با صرافی غیرمتمرکز Kwenta نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 52 = ?