آیا سطح 43 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین عمل می کند؟

  • 16:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

سطح 43 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین(BTC) عمل می کند! آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به سطوح بالاتری دست پیدا کند؟ آیا بیت کوین می تواند مقاومت 43000 دلاری را به سمت بالا بشکند؟ چرا ناحیه 43 هزار دلار به عنوان ناحیه مقاومتی بیت کوین عمل می کند؟ مقاومت های بعدی بیت کوین کدام سطوح هستند؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که قیمت این رمز ارزها همگی تحت تاثیر قیمت بیت کوین هستند. بیت کوین به عنوان پادشاه رمز ارزها شناخته می شود و پیش بینی قیمت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با پیش بینی قیمت بیت کوین و شناسایی سطوح مهم آن می توانید معاملات پرسودی انجام دهید. به نظر می رسد ناحیه 43 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین عمل می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی مقاومت 43 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

مقاومت بیت کوین

اگر به چارت ماهانه بیت کوین(BTC) نگاه کنید، متوجه می شوید که ارز دیجیتال بیت کوین وارد یک روند صعودی شده است و قیمت آن همچنان در حال افزایش است. البته توجه داشته باشید که هفته گذشته یک ریزشی انجام داد و قیمت آن به سطح 40 هزار دلار رسید. ولی اکنون در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین با قیمت 42700 دلار خرید و فروش می شود و می تواند در آینده به سطوح بالاتری برسد. ولی بهتر است بدانید، سطح 43000 دلار به عنوان ناحیه مقاومتی برای بیت کوین عمل می کند و این ناحیه از افزایش قیمت بیت کوین جلوگیری می کند.
جالب است بدانید، قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در واقع، عوامل مختلفی باعث می شوند تا قیمت بیت کوین(BTC) نوسانات شدیدی را تجربه کند. از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا اشاره کرد. زمانی که عرضه بیت کوین زیاد و تقاضا برای آن کم باشد، قیمت بیت کوین ریزش می کند. در حال حاضر، تقاضا برای بیت کوین زیاد است و این نشان دهنده افزایش قدرت خریداران و گاوهای بیت کوین است. زمانی که قدرت خریداران بیت کوین بیشتر می شود، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود.

آیا بیت کوین می تواند مقاومت 43 هزار دلاری را بشکند؟

مقاومت بیت کوین

توجه داشته باشید، از آنجایی که قیمت بیت کوین در هفته گذشته ریزش کرد و به سطح 40 هزار دلار رسید، ناحیه 43 هزار دلاری اکنون به عنوان مقاومت بیت کوین شناخته می شود و بیت کوین برای افزایش قیمت باید این مقاومت را به سمت بالا بشکند و به سطوح بالاتری برسد.
قیمت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) حمایت مهمی بالاتر از منطقه حمایتی 40 هزار دلار تشکیل داد. بیت کوین اکنون در تلاش برای پاکسازی منطقه مقاومت 43 هزار دلاری و تثبیت است. بیت کوین افزایش جدیدی را از حمایت 40000 دلار شروع کرده است و به نظر می رسد این افزایش قیمت، می تواند ارز دیجیتال بیت کوین را به سطوح بالاتری برساند. اگر قیمت بیت کوین همچنان بالا رود، قیمت سایر رمز ارزها نیز وارد یک روند صعودی می شوند.
نکته قابل توجه این است که در نمودار ماهانه بیت کوین، مقاومت های مهمی دیده می شوند که قیمت بیت کوین(BTC) بعد از برخورد به این نقاط می تواند ریزش کند. شما باید مقاومت های اصلی بیت کوین را تشخیص دهید و پوزیشن های معاملاتی خودتان را کنترل کنید. یکی از سوالات که در این موقعیت قیمتی بیت کوین مطرح میشود این است که آیا بیت کوین می تواند به سطح 50 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی مقاومت 43 هزار دلاری بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار است که در هفته گذشته یک ریزش قیمتی انجام داد و به سطح 40000 دلار رسید.در این حالت، سطح 43 هزار دلار مانند مقاومت بیت کوین عمل می کند و بیت کوین با آن دست و پنجه نرم می کند. اگر بیت کوین بتواند مقاومت 43 هزار دلاری را به سمت بالا بشکند، می تواند به سطوح بالاتری دست یابد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا سطح 43 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین عمل می کند؟

در مورد آیا سطح 43 هزار دلار به عنوان مقاومت بیت کوین عمل می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 79 = ?