آیا قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است؟

  • 11:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین تا چه سطحی می تواند به رشد خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند؟
بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده در بازار است که با لقب پادشاه کریپتوکارنسی ها شناخته می شود. قیمت بیت کوین نوسانات زیادی دارد و عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد. از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا اشاره کرد. هرچقدر تقاضا برای خرید ارز بیت کوین افزایش یابد، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود. طبق بررسی های انجام شده، قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افزایش قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(BTC) یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 52070 دلار معامله می شود. تریدرهای حرفه ای حدس زدند که بیت کوین می تواند به سقف قیمت قبلی خود برسد و حتی سقف جدیدی را ثبت کند. بیت کوین اکنون با مقاومت های مهمی روبرو است. مقاومت فعلی بیت کوین، سطح 52500 دلار است. اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد. برای شکست مقاومت 52500 دلار به قدرت بیشتری نیاز دارد. به نظر می رسد روند قیمت بیت کوین در حال تضعیف است و نمی تواند به این زودی مقاومت فعلی خودش را بشکند.
داده های گلس نود نشان می دهند که تعدادی از سرمایه گذاران طی 30 روز گذشته 111 هزار بیت کوین انباشت کرده اند که بالاترین سطح از اکتبر 2023 تاکنون است. این بالاترین میزان انباشت قبل از افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین از 25 هزار دلار به 40 هزار دلار است. در حال حاضر ماهانه تقریبا 27 هزار بیت کوین جدید عرضه می شود که بعد از هاوینگ به 13500 بیت کوین کاهش می یابد. نکته قابل توجه این است که نرخ انباشت بیت کوین(BTC) در همه گروه های سرمایه گذاران بیش از 4 برابر نرخ عرضه آن است.

قیمت بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه می دهد!

توجه داشته باشید که رکورد 2.45 میلیارد دلار ورودی محصولات دارایی دیجیتال در هفته منتهی به 17 فوریه و بیت کوین. افزایش قیمت باعث شد تا دارایی های بازار کریپتو، سطح دسامبر 2021 را به 67.1 دلار بازگرداند. همچنین بر اساس یک پست وبلاگ CoinShares در 19 فوریه، بیشتر سرمایه گذاری در ایالات متحده از طریق صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین صورت گرفته است. با این حال، برخی از داده ها نشان می دهند که ورودی ETF بیت کوین توسط تازه واردان هدایت نمی شود که بسیار کمتر از آنجه قبلا تصور می شد، صعودی است.
با توجه به موفقیت راه اندازی صندوق ETF بیت کوین، باید در نظر داشت که آیا افزایش قیمت 21.8 درصدی تا 19 فوریه انتظارات تریدرها را برآورده می کند یا خیر. با وجود این دستاورد، قیمت بیت کوین هنوز نزدیک به 25 درصد زیر بالاترین قیمت 69 هزار دلاری است و نمونه های قبلی از شرکت هایی که خرید میلیارد دلاری بیت کوین را اعلام کردند، واکنش قیمتی بسیار شدیدترین را به همراه داشت. تحلیلگران و کارشناسان بازار پیش بینی کرده اند که بیت کوین همچنان می تواند به افزایش قیمت خود ادامه دهد. ولی به نظر می رسد سرمایه گذاران تمایلی به خرید بیت کوین های بیشتر ندارند! سوالی که در اینجا مطرح است این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افزایش قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اولین ارز رمزنگاری شده در بازار است که تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین همچنان می تواند افزایش یابد و به سطوح بالاتری برسد. اگر بیت کوین بتواند مقاومت های فعلی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند به سقف قیمت قبلی خود یعنی سطح 69 هزار دلار برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است؟

در مورد آیا قیمت بیت کوین(BTC) همچنان در حال افزایش است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 76 = ?