چرا یک نهنگ سولانا بیش از 372 میلیون دلار جابجا کرد؟

  • 17:08 1403-08-01
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک نهنگ سولانا بیش از 372 میلیون دلار جابجا کرد و قیمت ارز SOL را تحت تاثیر قرار داد! نهنگ به سرمایه گذارانی گفته می شود که مقدار زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند. نهنگ های سولانا می توانند با تحرکات خود، قیمت ارز سولانا را با نوسانات شدیدی روبرو کنند. می توان با کمک سیگنال ارز دیجیتال، از بالا و پایین شدن قیمت سولانا(Solana) سود به دست آورد.
سولانا از سریع ترین و محبوب ترین شبکه های بلاک چینی می باشد. سولانا در سال 2023 با رشد هیجانی و چشمگیر خود، توجه بسیاری از فعالان بازار رمز ارزها را به خود جلب کرده است و برخی از تحلیلگران بزرگ پیش بینی قیمت و آینده سولانا در بلند مدت را صعودی تلقی می کنند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا ارائه شده و به بررسی جابجایی 372 میلیون دلاری یک نهنگ سولانا پراخته شده است.

پیش بینی قیمت سولانا(Solana)

سولانا(SOL) مانند سایر رمز ارزها، همبستگی مثبتی با عملکرد قیمت بیت کوین دارد و در طول بازارهای صعودی، سرمایه مناسبی به سمت ارزش مارکت آن هجوم خواهد آورد. با ذکر اینکه تخمین دقیق میزان ورودی سرمایه به هر بلاک چین در طول سال های آینده کمی سخت و دشوار است، ولی بسیاری از تحلیلگران، انتظار رشد شدید ارزش مارکت سولانا را در طول سال های پیش رو دارند. ارز دیجیتال سولانا اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 143.4 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته 0.85 درصد کاهش یافته است.
سولانا نسبت به رقیبان خود از سرعت تراکنش بالایی برخوردار است. با توجه به تحلیل سولانا در حال حاضر قیمت توکن این شبکه در محدوده 140 دلار قرار دارد، ولی به عقیده بسیاری از کارشناسان بازار رمز ارزها، SOL از پتانسیل بالایی برای رشد برخوردار بوده و قیمت این توکن تا پایان سال 2024 به 200 دلار و تا پایان سال 2030 به 670 دلار خواهد رسید. با صعودی شدن روند کلی بازار رمز ارزها، قیمت سولانا نیز موفق به تثبیت بالاتر از سطح روانی 100 دلار شده و بعد از آن با شتاب صعودی بیشتر به سمت سطوح بالا حرکت می کند. تریدرها می توانند از استراتژی های موفق برای نوسانگیری در بازار ارز دیجیتال بهره ببرند.

جابجایی 372 میلیون دلاری یک نهنگ سولانا

نکته قابل توجه این است که نهنگ های سولانا دوباره در حال حرکت هستند، چون دیده می شود که در 24 ساعت گذشته مقدار قابل توجهی از ذخایر سولانا خود را جابجا کرده اند. این در بحبوحه احساسات نزولی در بازار رمز ارزها رخ می دهد که باعث کاهش قیمت سولانا نیز شده است.  ارزش نهنگ سولانا در چنین تراکنشی به ارزش 500 میلیون دلار رسید. داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ های سولانا در 24 ساعت گذشته شش تراکنش بزرگ انجام داده اند. اولین تراکنش شامل انتقال بیش از 1.5 میلیون توکن SOL به یک کیف پول ناشناخته بود. سپس این کیف پول 1.13 میلیون توکن SOL را به چهار کیف پول ناشناخته منتقل کرد.
علاوه بر این، این کیف پول ناشناخته سپس توکن های دریافتی را به یک کیف پول مرتبط با کوین بیس منتقل کرد. این معامله نشان می دهد که نهنگ سولانا ممکن است به دنبال تخلیه توکن های خود باشد که بر قیمت سولانا تاثیر منفی خواهد گذاشت. با این حال، تراکنش های قبلی نشان می دهد که دیگر نهنگ های سولانا ممکن است سرمایه خود را بین کیف پول ها بچرخانند تا اینکه آنها را در بازار تخلیه کنند. DappRadar نشان می دهد که با وجود کاهش قیمت سولانا، حجم تراکنش ها در شبکه همچنان افزایش یافته است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز سولانا ارائه شده و به بررسی جابجایی 372 میلیون دلاری یک نهنگ سولانا پراخته شده است. همانطور که گفته شد، سولانا(SOL) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. یک نهنگ سولانا، در اولین تراکنش خود 1.5 میلیون توکن SOL را به یک کیف پول ناشناخته انتقال داد.

لینک مقاله: https://coingape.com/price-predictions/solana-sol-price-prediction/


 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا یک نهنگ سولانا بیش از 372 میلیون دلار جابجا کرد؟

در مورد چرا یک نهنگ سولانا بیش از 372 میلیون دلار جابجا کرد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7 + 59 = ?