چرا تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است؟

  • 21:07 1403-07-30
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس داده های آنچین، تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین افزایش یافته و به بالاترین حد 15 ماهه خود رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا نهنگ ها تمایل به خرید بیت کوین بیشتر دارند؟ افزایش تعداد آدرس های نهنگ های بیت کوین نشان دهنده چیست؟ آیا نهنگ ها می توانند قیمت بیت کوین را به طور قابل توجهی افزایش بدهند؟
بیت کوین یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده موجود در بازار کریپتو است که با عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که یکی از این عوامل، تراکنش ها و جا به جایی نهنگ های بیت کوین است. اخیرا آدرس های نهنگ بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یافته و به بالاترین حد 15 ماهه خود رسیده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین بپردازیم.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین(BTC)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که نهنگ ها چه تاثیری بر قیمت بیت کوین(BTC) می گذارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که نهنگ ها به سرمایه گذارانی گفته می شود که تعداد زیادی بیت کوین دارند و می توانند با جابجایی دارایی های خود قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهند. برای اینکه تشخیص دهیم یک کیف پول می تواند متعلق به نهنگ باشد یا نه، تعریف یا حد مشخصی وجود ندارد، ولی می توانید با بررسی داده های آنچین، آدرس های نهنگ بیت کوین را تشخیص دهید و معاملات پرسودی انجام دهید.
جالب است بدانید، تاثیر یک نهنگ بیت کوین(BTC) با نحوه سفارش گذاری در یک صرافی قابل مشاهده است. برای مثال اگر دفتر سفارش یک صرافی را مشاهده کنید، می بینید که بیشتر سفارش ها زیر 1 بیت کوین هستند. به طور کلی، رفتار و اقدامات نهنگ های بیت کوین در نوسانات قیمتی بیت کوین تاثیرگذذار است. بنابراین، متوجه می شویم که نهنگ بیت کوین بر کل بازار ارزهای دیجیتال تاثیر می گذارد. با توجه به اینکه دارایی قابل توجهی در آدرس کیف پول نهنگ بیت کوین قرار دارد، ورود و خروج این دارایی به صرافی تاثیر زیادی روی نقدینگی بازار کریپتو دارد.

افزایش تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین

توجه داشته باشید که طبق داده های سایت کوین گکو، بیت کوین(BTC) در هفته گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته است که باعث شک و تردید در مورد ادامه روند صعودی یا گاوی شده است. با این حال، آخرین افشای زنجیره ای تا حدودی تسکین یافته و نشان می دهد که قیمت بیت کوین ممکن است طی چند هفته بهبود قابل توجهی داشته باشد. علی مارتینز تحلیلگر مشهور بازار ارز دیجیتال از طریق پستی در شبکه اجتماعی X فاش کرد که تعداد نهنگ های بیت کوین طی چند روز گذشته شاهد افزایش قابل توجهی بوده است و تعداد این آدرس ها به بالاترین حد 15 ماهه خود رسیده است.
در زمان نوشتن این مطلب قیمت بیت کوین حدود 41500 دلار است که نشان دهنده افزایش 1.1 درصدی در 24 ساعت گذشته است. این به طور کامل داستان عملکرد بیت کوین در روز گذشته را بیان نمی کند، چون برای مدت کوتاه به زیر 41 هزار دلار سقوط کرده بود. بیت کوین در 14 روز گذشته بیش از 5 درصد کاهش یافته است. این رمز ارز تمام دستاوردهای خود و بیشتر از راه اندازی اخیر صندوق های قابل معامله در مبادلات نقدی در ایالات متحده را معکوس کرده است. با این تفسیرات این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت بیت کوین تحت تاثیر نهنگ های بیت کوین قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین اخیرا افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و به بالاترین حد 15 ماهه خود رسیده است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است؟

در مورد چرا تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 74 = ?