بلوک سفارش 17100 دلار شکسته است، کاهش شدید احتمالی!

بلوک سفارش 17100 دلار شکسته است، کاهش شدید احتمالی!
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 02:09 1401-09-22
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با توجه به پست‌های قبلی، یک تصحیح احتمالی ABC در 17400 دلار تکمیل شد و تعداد موج فرعی 5 موج C برای افزودن به اعتبار شمارش مشهود بود. از آنجا انتظار می رفت که برخی از اقدامات قیمت تکان دهنده به سمت نزول مشاهده شود که در آن قیمت به بلوک سفارش 2 ارائه شده توسط یک بلوک سفارش 4 ساعته که در گذشته به عنوان یک منطقه پشتیبانی کلیدی عمل می کرد که در آن بسیاری از فتیله ها به سمت نزول مشهود بود، عمل می کرد. پشتیبانی زمانی که قیمت بالاتر از چنین بلوک سفارشی بود و مقاومت در زمانی که پایین تر بود. قیمت در 5 موج با یک برش قوی در موج 5 به بلوک سفارش کاهش یافت که خریداران وارد شدند و فشار قوی به سمت بالا رخ داد. ایده شمارش موج 1,2 1,2 باطل شد، از این رو، اکنون موج بزرگتر جایگزین 1 ترجیح داده می شود. سپس قیمت بالاتر از Orderblock کلیدی 1 که در نمودار نشان داده شده است، پس از چندین بار نگه داشتن و آزمایش پشتیبانی، به شدت در زیر بسته نشده است. این یک علامت افسانه ای بسیار نزولی است و باید به برخی از اقدامات نزولی قوی قیمت در موج احتمالی 3 منجر شود. قیمت به احتمال زیاد به کجا می رسد؟ - خطوط 1.618 در تلاقی با یک منطقه حمایتی قوی که موج 2 تصحیح موج C را در حدود 16200 دلار نگه می دارد. این یک مقصد احتمالی موج 3 در یک موج 5 بزرگتر است که به سمت پایین تر حرکت می کند. علاوه بر این، بیت‌کوین اکنون خط روند صعودی پایین‌تر را کاهش داده است که نشان‌دهنده شکست روند صعودی و شکل‌گیری یک روند نزولی جدید است و ممکن است فروش شدید احتمالی رخ دهد. لطفا برای تجزیه و تحلیل امواج الیوت بیشتر لایک و دنبال کنید!!

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.