[2023] یک داستان ناگوار از بدبختی های آینده.

[2023] یک داستان ناگوار از بدبختی های آینده.
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 02:10 1401-10-14
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

خوانندگان محترم متأسفانه، ما نتوانستیم در سال 2022 ثروت خوب خود را ایجاد کنیم. حوله"خرید شیب"را حفظ کرد. به این دلیل است که اکثر ما به رمزارز اعتقاد داریم. اما همچنین این ایده که اگر در سال 2022 به آن نرسیدیم، نزولی که در سال 2023 اتفاق می‌افتد می‌تواند برای مسافت‌های طولانی مضر باشد. سال 2023 سالی است که قرار است لایحه زیرساخت ایالات متحده آغاز شود. این لایحه بارهای جدیدی را برای اپراتورهای نود، ماینرها و خدمات به دوش می‌کشد. بزرگترین یکی از آنها الزامات گزارش مالیاتی است که در حال حاضر غیرممکن است. اگر به اندازه کافی بد نبود. ما همچنین باید از تاکتیک‌هایی که دولت از CBDC خارج می‌کند، آگاه باشیم. از پشتیبانی از ارزهای رمزپایه به منظور هدایت پذیرش CBDC، تا نمای احتمالی ارزهای رمزنگاری شده در بازار برای CBDC. اکنون سال را با شاخص های کلان نزولی آغاز می کنیم. فدرال رزرو که هنوز تمایلی به توقف انقباض ندارد و احساس کلی بازار بدون توقف/وقفه در سه ماهه چهارم 2022 ناامید شده است. این احساسات توجیه بیشتری در کاهش شدید سهام $APPL پیدا می کند. سهامی که برای مدت طولانی به‌عنوان فشارسنج برای فناوری در نظر گرفته می‌شد و یک تراشه آبی فناوری اکثریت صندوق‌های بازنشستگی کم‌ریسک تا صندوق‌های پوشش ریسک بالا را در هر سبد سرمایه‌گذاری ضروری می‌دانست. با در نظر گرفتن همه اینها، به نظر می رسد سال 2023 نزولی ترین سال تا به امروز باشد. ما کم کم وارد دوره ای از تاریخ می شویم که در آن افراد ساده از درآمد قابل تصرف کافی برای پرداخت هزینه های Netflix و Spotify برخوردار نیستند. در جایی که بدهی کارت اعتباری در حال افزایش است، نه به دلیل تمایل به خرج کردن، بلکه به دلیل تکیه افراد به اعتبار برای پرداخت قبوض ماهانه آب و برق، وام مسکن و سایر اعتبارات سررسید. در کل ما باید محتاط بمانیم. بسیاری از چیزها قرار است در سال 2023 شکسته شوند. خدمات شهری قرار است همچنان در حال صعود باشند. بانک‌های مرکزی تمایلی به تغییر موضع ندارند. اکنون زمان تلاش برای خرید دارایی های رمزنگاری شده یا ریسک پذیر نیست. ایمن تجارت کنید، و اگر فقط می‌دانید که چگونه کریپتو معامله کنید، زمانی را برای یادگیری در مورد بازارهای انرژی، دفاع و کشاورزی در نظر بگیرید. خورشید یک بار دیگر روی کریپتو غروب خواهد کرد، اما در این دوران تاریک، ما باید به سمت امن بشتابیم. سال نو مبارک و بیایید به آن اسطوره ها برویم :) غارت

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.