5000 تا 60000

5000 تا 60000
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 01:09 1402-09-28
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

🚨‼️دوستان و همکاران عزیز با توجه به چرخه های قبلی بازار تصمیم گرفتم در این چرخه جدید از فرصت های جدید و تجربیات قبلی استفاده کنم و با تشکیل سبد سرمایه گذاری در کنار سبد معاملاتی خود قدمی در جهت پیشرفت خودمان برداریم. نزدیک به 4 هفته است که بازار را به طور کامل زیر نظر گرفته ام و با جستجو و تحقیق در پروژه های مختلف به لیستی از 58 ارز رمزنگاری شده رسیده ام که امکان رشد صدها درصدی در بولران را دارند و این چالش من است. من هم اضافه کردم که از 5000 تا 60000 دلار راهی نیست 🤑 من این سبد را برای 6 تا 10 ماه آینده تنظیم کردم، یعنی تا یکی دو هفته آینده خریدهایم را انجام می دهم و فروش خود را در 6 تا 10 انجام می دهم. ماه اولین چیزی که باید بگم اینه که من مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما عزیزان ندارم و فقط کارهایی که خودم انجام میدم رو میبینم. نکته دوم این است که برای تهیه این سبد نیازی به داشتن 5000 دلار نیست. شما می توانید برخی از قسمت های سبد را با توجه به دارایی های خود حذف کنید. البته سود نهایی شما برابر با ورودی شما خواهد بود. نکته دوم این است که من 58 ارز را انتخاب کردم و آنها را در دسته بندی های مختلف قرار دادم، چه از نظر حجم بازار، چه از نظر فناوری و چه از نظر دسته بندی، و از بین این دسته ها تقریباً هر کدام دسته سه ارز را انتخاب می کنم و نه همه آنها را. در نهایت سبد من تقریباً 27 ارز خواهد بود. نکته سوم: همه این ارزها در زمان مناسبی برای خرید نیستند، اما سعی کردم نقاط ورود مناسب را پیدا کنم و در پست ها در چند روز آینده سعی می کنم بهترین نقطه ورود و خرید را برای خودم اعلام کنم. نکته 4: جامعه در خرید این جنین بسیار موثر است. سعی کنید این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید زیرا هر چه تعداد افراد بیشتری وارد شوند شانس رشد بیشتر می شود. پنجم، این ارزها معمولا در دو صرافی MEXC و KuCoin هستند و اگر در اینجا حساب ندارید، حتما یک حساب کاربری ایجاد کنید. تا 10 ماه آینده به بالای کانال پین خواهم کرد

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید گراف صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد گراف بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال گراف با قیمت 0 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی GRT، قیمت گراف ، تحلیل گراف و اخبار گراف را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.