7000 دلار یا 15000 دلار به ازای هر ETH امسال! چه چیزی لازم است؟

7000 دلار یا 15000 دلار به ازای هر ETH امسال! چه چیزی لازم است؟
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 04:11 1400-11-26
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ما به بررسی جفت‌های معاملاتی که در پیش‌بینی قیمت BTCUSD به آنها رأی داده‌اید، ادامه می‌دهیم
پیش‌بینی بیت‌کوین، چه زمانی باید قیمت BTC را انتظار داشت - 56500 دلار - 7000 دلار یا 15000 دلار در هر ETH در سال جاری! چه چیزی لازم است؟
همانطور که مشخص شد، ما بیش از نیم سال است که ایده ای در مورد ETHUSDT نکرده ایم، اما چرا؟ از آنجایی که ایده قبلی ETHUSD دقیقاً اجرا می شد، تا همین اواخر، با گذراندن 3/4 مسیر برنامه ریزی شده، خودتان ببینید:
ETH 1D چه چیزی واقعی تر است: رشد 6400 دلاری یا کاهش 1100 دلاری؟ - 7000 دلار یا 15000 دلار به ازای هر ETH امسال! چه چیزی لازم است؟
پیش‌بینی قیمت اتریوم امروز بسیار خوش‌بینانه بود و در پایان یک قاشق تار وجود داشت. از آنجایی که این یک نمای کلی از نمودار قیمت ETHUSDT است، امروز سطوح اصلی و بحرانی را برای شروع یک روند صعودی یا نزولی قوی برجسته خواهیم کرد. برای شروع یک روند صعودی قوی، خریداران ETH باید قیمت را در روزها یا هفته‌های آتی به بالای 3200 دلار ثابت کنند. در عین حال، مطلوب است که قیمت زیر 2550 دلار منتشر نشود. اگر این شرایط برآورده شود، ممکن است راه را برای اهداف گزاف 6900 دلار و 14800 دلار برای ETH باز کند. اگر قیمت ETH به زیر 1750 دلار برسد که آخرین سطح بحرانی برای خریداران است، خوش بینی و باور به آینده روشن به طور کامل از بین فعالان بازار ETHUSD محو خواهد شد. و در زیر آن چیزی وجود ندارد و احتمال کاهش قیمت ETH به 600-800 دلار وجود دارد شاید، نمودار ما به راحتی قابل خواندن نباشد، اما اگر با دقت نگاه کنید، نکاتی را خواهید یافت که می تواند در یک لحظه حساس به شما کمک کند. و ما همیشه آماده بحث منطقی هستیم، بنابراین به نظرات بروید!) _________________________________ از سال 2016، ما بازار ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. ما دانش، حالات تجاری و تجربه خود را به ایده تبدیل می کنیم. هر"لایک زیر ایده"سطح شادی ما را 0.05٪ افزایش می دهد. اگر ما به شما کمک می کنیم آرام تر و ثروتمندتر باشید - به ما کمک کنید تا شادتر باشیم :)

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید اتریوم صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد اتریوم بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال اتریوم با قیمت 1,658 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی ETH، قیمت اتریوم ، تحلیل اتریوم و اخبار اتریوم را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.