پس از خروج از قلمرو، بیت کوین می تواند تا 44900 به رشد خود ادامه دهد

پس از خروج از قلمرو، بیت کوین می تواند تا 44900 به رشد خود ادامه دهد
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 23:10 1402-10-05
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

سلام معامله گران، من می خواهم نظر خود را در مورد بیت کوین با شما به اشتراک بگذارم. با مشاهده نمودار مشاهده می کنیم که قیمت تا سطح حمایت 41000 کاهش یافت که همزمان با منطقه خریدار بود، به یکباره بازگشت کرد و تا سطح مقاومت 43450 حرکت کرد. سپس بیت کوین در یک کانال نزولی شروع به کاهش کرد، جایی که در مدت کوتاهی به منطقه خریدار بازگشت. پس از این حرکت، قیمت به خط حمایت پرچم رسید و یک تکانه صعودی قوی ایجاد کرد تا دوباره به سطح مقاومت برسد. زمانی که بیت کوین به سطح مقاومت رسید، به یکباره به پایین جهش کرد و اصلاح شد و پس از آن، قیمت تا خط مقاومت به صعود ادامه داد. همچنین قیمت سطح مقاومت 43450 را شکست که مصادف با منطقه فروشنده بود، اما زمانی که به خط مقاومت پرچم رسید، بیت کوین جهش کرد و خیلی زود به پایین تر از این سطح سقوط کرد. قیمت به خط حمایت کاهش یافت و مدتی نه چندان دور به سطح مقاومت جهش کرد و دوباره آن را شکست. در حال حاضر، بیت کوین نزدیک به خط مقاومت پرچم معامله می شود و من فکر می کنم که قیمت می تواند پس از خروج از این الگو، اصلاحاتی را در زیر انجام دهد و سپس به افزایش خود ادامه دهد. بنابراین من هدف خود را در سطح 44900 قرار دادم. لطفا این ایده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و روی Boost کلیک کنید 🚀

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.