بیت کوین برای پایین آوردن بخشی از کانال افزایشی 45000 دلاری به اصلاح نیاز دارد

بیت کوین برای پایین آوردن بخشی از کانال افزایشی 45000 دلاری به اصلاح نیاز دارد
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 02:01 1401-01-11
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

سلام دوستان من امروز میخوام در مورد بیت کوین با شما صحبت کنم. همانطور که در ایده قبلی خود برای BTC به شما گفتم، ما 2 سناریو داشتیم، و اکنون می‌توانیم ببینیم که قیمت در سناریوی دوم شروع به حرکت می‌کند.
بیت کوین در نزدیکی کانال افزایشی بزرگ PF معامله می شود، طرح معاملاتی - بیت کوین برای پایین آوردن بخشی از کانال افزایشی نیاز به اصلاح دارد 45000 دلار
بنابراین اکنون یک عقب نشینی احتمالی برای منطقه پشتیبانی در حدود 45500-44500 می بینم. و بعد از این من فکر می کنم قیمت می تواند به رشد خود ادامه دهد. هدف اصلی ما سطح 52000 دلار است اما اهداف میانی نیز داریم. این اهداف ممکن است در سطح 50000، عدد گرد و مقاومت قبلی قوی باشد. فکر می کنم اکنون می توانیم اصلاح کوچک و سپس ادامه حرکت رو به بالا را ببینیم. پس برای چنین سناریویی آماده باشید. این یک مقاله است، نه توصیه مالی، همیشه خودتان تحقیق کنید. اگر سوالی دارید، می توانید آن را در نظرات زیر بنویسید و من به آنها پاسخ خواهم داد. و لطفا فراموش نکنید که از این ایده با لایک و نظر خود حمایت کنید، با تشکر.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.