بایننس 21123

بایننس 21123
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 02:11 1401-11-24
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

چرا BNB اینقدر قدرتمند IMO است؟ این خارج از محدوده فاسد سازمان های دولتی ایالات متحده است. حالا من نمی گویم که بایننس به نوعی از جنایات و روابط احتمالی خود با ح‌ک‌چ تبرئه شده است؟ نه اما من فکر می‌کنم فرصتی برای سرمایه‌گذاری در چیزی است که به رشد خود ادامه می‌دهد، به‌ویژه زمانی که SEC ایالات متحده به مزاحمت و دستکاری خود علیه ارزهای دیجیتال پرداخته است. من به CZ نسبت به گری جنسلر هر روز هفته اعتماد دارم. CZ تظاهر به چیزی نمی کند که او حداقل نسبتاً شفاف است. این واقعیت که او SBF را برای دستکاری خود علیه خرده فروشی و LUna به زمین انداخت، او را به یک قدیس در کتاب من تبدیل می کند. اهداف وارونه عظیمی را که کشیده ام. تقریبا غیر واقعی به نظر می رسد شاید اینطور باشد اما BNB در این بازار بسیار قدرتمند به نظر می رسد. بهترین ها را حفظ کرده است و برای اجرای ATH آماده به نظر می رسد هیچ چیزی که من تا به حال نگفته ام به این معنا نیست که این دارایی ها بدون هیچ گونه اصلاحی مستقیماً به سمت بالا حرکت می کنند یا نمی توانند نقطه های پایین، پشتیبانی و تند کشیدن به سمت بیرون و روی موقعیت های اهرمی را به عقب برگردانند و دوباره آزمایش کنند. مراقب باشید، اما به نظر می رسد این یک انباشت آسان بسیار شبیه Matic است. اما قوی تر از آنجایی که در ایالات متحده آمریکا مستقر نیست.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بایننس کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بایننس کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بایننس کوین با قیمت 330 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BNB، قیمت بایننس کوین ، تحلیل بایننس کوین و اخبار بایننس کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.