بیت کوین می تواند سطح حمایت را بشکند و تا 29500 سقوط کند

بیت کوین می تواند سطح حمایت را بشکند و تا 29500 سقوط کند
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 23:04 1402-04-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

سلام معامله گران، من می خواهم نظر خود را در مورد بیت کوین با شما به اشتراک بگذارم. با مشاهده نمودار، می‌توانیم ببینیم که چگونه قیمت از سطح حمایت فعلی که همزمان با منطقه حمایت است، اصلاح کرده است، اما در مدت کوتاهی به منطقه بازگشته است. بیت کوین بعدی از ناحیه حمایت جهش کرد و دوباره سقوط کرد، بعداً به خط مقاومت صعود کرد و یک ضربه نزولی به سطح حمایت بعدی ایجاد کرد که همزمان با منطقه خریدار است. پس از این حرکات، بیت کوین به خط مقاومت صعود کرد و سپس به زیر سطح حمایت و منطقه خریدار برگشت و در نتیجه شکست جعلی ایجاد کرد. اما در مدت زمانی نه چندان دور، قیمت یک ضربه صعودی قوی نسبت به سطح حمایت فعلی و منطقه ایجاد کرد و سطح گذشته و خط مقاومت را شکست. اکنون BTC سطح حمایت نزدیک را معامله می‌کند و من فکر می‌کنم که می‌تواند کمی به سمت بالا حرکت کند و سپس به ناحیه حمایت به سمت پایین جهش کند و در نتیجه سطح پشتیبانی فعلی را بشکند. سپس قیمت می‌تواند دوباره آزمایش کند، از منطقه خارج شود و به کاهش ادامه دهد. به همین دلیل، من هدف خود را در سطح 29500 قرار دادم. لطفا این ایده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و روی Boost 🚀 کلیک کنید

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.