خروج ASAP طولانی است! تله! به دنبال شورت 37150 دلاری باشید

خروج ASAP طولانی است! تله! به دنبال شورت 37150 دلاری باشید
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 23:09 1402-09-10
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بازار خسته کننده است. تا زمانی که اخبار صعودی جدید نرسد، بسیار مراقب باشید. نوسانات عمده در پایان ماه و اولین بار زمانی که فدرال رزرو صحبت می کند، رخ خواهد داد. این امر بر بازار تأثیر بیشتری خواهد گذاشت. کوتاه بگم ما هنوز در حال تحکیم هستیم و اکنون با این تهاجمی اخیر آنها تمام خریداران فومو را از بین خواهند برد. همه آنها به حدود 37150 دلار بازگشتند! با اطلاعات جدید بازار هر طور که صلاح می‌دانید آنالیز کنید، اما در موارد طولانی محتاط باشید. من تا آخر روز دنبال شورت خواهم بود. تجارت فعال: در حال حاضر کوتاه وارد شده است. منطقه هدف $37150. اگر بسته به PA حدود 37350 پخش شود، ممکن است زودتر سود کند. دوم tp 37150 نظر: یک کوتاه دیگر اضافه شد هدف 37460 برای این یکی نظر: در واقع هنوز در آخرین کوتاه. تصمیم گرفتیم آن را روی 37300 نگه دارم نظر: یک کوتاه دیگر از اینجا در منطقه 37630 به منطقه 37200 اضافه شد. تجارت بسته شد: توقف رسید: معامله انجام نشد. خطاهای من را دیدم، اشاره کرد. به بعدی.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.