هلن پی. بیت کوین I می تواند از منطقه پشتیبانی به 28700 دلار برسد

هلن پی. بیت کوین I می تواند از منطقه پشتیبانی به 28700 دلار برسد
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 23:05 1402-05-11
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

سلام دوستان امروز من برای شما تجزیه و تحلیل بیت کوین آماده هستم. اگر به نمودار نگاه کنیم، می بینیم که چگونه چند وقت پیش قیمت از ناحیه مقاومت 29700 - 29800 جهش کرد و به نقطه 30400 رسید. سپس قیمت به منطقه مقاومت که مصادف با سطح مقاومت 29700 بود کاهش یافت، اما به زودی دوباره افزایش یافت. پس از این حرکت، قیمت یک ضربه قوی به مقاومت 1 وارد کرد و در نتیجه سطح مقاومت 29700 را شکست و وارد تثبیت شد. در داخل تثبیت، بیت کوین بین سطوح مقاومت 2 و مقاومت 1 معامله شد، اما مدتی نه چندان دور قیمت به زیر سطح مقاومت 29000 کاهش یافت و در نتیجه از تجمیع خارج شد و اکنون در داخل منطقه حمایت نزدیک به سطح مقاومت 1 معامله می شود. من فکر می‌کنم که بیت‌کوین می‌تواند تا سطح مقاومت بالا برود و سپس به پایین برگشته و شروع به سقوط کند. به همین دلیل، من هدف خود را در سطح 28700 تنظیم کردم. اگر تحلیل های من را دوست دارید، می توانید با لایک/کامنت خود از من حمایت کنید ❤️

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید بیت کوین صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد بیت کوین بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال بیت کوین با قیمت 23,388 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی BTC، قیمت بیت کوین ، تحلیل بیت کوین و اخبار بیت کوین را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.