LUNA CLASSIC Hype فعلا به پایان رسیده است >> Target .00013

LUNA CLASSIC Hype فعلا به پایان رسیده است >> Target .00013
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 03:07 1401-07-01
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بچه ها متاسفم اما در این نمودار خیلی خوش بین نیستم. این برای من بد به نظر می رسد. همان نوع اجرا و اصلاح هایپ آن چند ماه پیش برگشته است. من نشان می‌دهم که در نمودار، که دوره قبلی از پایین‌ترین حد خود به اوج خود در حدود 0.00017 رسیده است، حدود 100% افزایش یافته و پس از شکستن حمایت خط روند تقریباً 35% کاهش یافته است، اما اصلاح کلی 46%. در این رالی، لونا 500% دوید و اکنون به خط روند حمایتی مشابه قبلی اصلاح شده است. فراکتال‌ها بسیار شبیه به هم هستند و فراکتال‌های موجود در یک دارایی نیز معمولاً یکسان بازی می‌کنند. بنابراین در این اصلاح پس از شکست خط روند حمایتی، من پیش‌بینی می‌کنم که افت حدود 50 درصدی نسبت به وضعیت فعلی، و در مجموع 75 درصدی قبل از پایان این اصلاح/تثبیت کاهش یابد. من فکر می‌کنم که احتمالاً در اواسط اکتبر Luna به پایان رسیده و اجرای بعدی خود را آغاز می‌کند. من فکر می کنم اصلاح در این دوندگی بیشتر خواهد بود زیرا رالی نیز 4 برابر قبلی بود بنابراین هر چه رالی بزرگتر باشد اصلاح بزرگتر است. بنابراین فکر می‌کنم 0.00017 سطح خوبی برای شروع خرید خواهد بود، ممکن است فتیله‌هایی حتی پایین‌تر از سطوح 0.00013 و 14 وجود داشته باشد، بنابراین از آنجا نیز چند سفارش خرید داشته باشید. بچه ها ببخشید ای کاش اخبار بهتری داشتم، اما نمودار وحشتناک به نظر می رسد و اخبار برای کل بازار و به طور خاص لونا هم چندان عالی نیست. هیاهو همراه با حجم معاملات در حال کاهش است. همچنین سوختگی‌ها آنطور که همه می‌دانستند باحال نیستند (حتی من برای مدتی به آن علاقه داشتم). در حال حاضر با سرعت سوختن، به نظر می رسد لونا 75 درصد از عرضه خود را در حدود 15 سال خواهد سوزاند. این خیلی خوب نیست، به خصوص اگر تا پایان سال انتظار یک دلار داشته باشید. من فکر نمی‌کنم لونا به این زودی به دلار برسد، مگر اینکه یک کاتالیزور غافلگیرکننده بزرگ مانند صرافی‌های متعدد که مالیات تراکنش‌ها را می‌سوزانند و غیره داشته باشیم، که فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، یا یک انسان نیکوکار از کار چوب بیرون بیاید و بگوید که آنها قرار است 50 درصد از عرضه لونا را در یک شات بسوزانند. من هم گرفتار تبلیغات تبلیغاتی شدم، اما توانستم در رالی گذشته 350% به دست بیاورم و بانس ها را تا آخر معامله کردم. ممکن است یک پمپ بزرگ وجود داشته باشد، اما سریع و مختصر باشد، مطمئن نیستم چقدر بالا است، اما مقداری واگرایی صعودی در 2 ساعت وجود دارد. Daily macd مستقیماً پایین می آید و RSI نیز پایین می آید. این تجارت یا توصیه مالی نیست، این فقط نظر و حدس و گمان من است. در زیر نظر دهید و به من اطلاع دهید که به نظر شما قیمت از اینجا به کدام سمت می رود. متشکرم و موفق باشید.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید Terra Classic صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد Terra Classic بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال Terra Classic با قیمت 0 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی LUNC، قیمت Terra Classic ، تحلیل Terra Classic و اخبار Terra Classic را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.