LUNA CLASSIC LUNC بیش از حد در مورد این پرش هیجان زده نشوید! 00012

LUNA CLASSIC LUNC بیش از حد در مورد این پرش هیجان زده نشوید! 00012
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 03:07 1401-07-12
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

لونا کلاسیک هنوز در مرحله اصلاح/تثبیت خود است. جهش فقط یک جهش هایپ بود، با پایین ترین قیمت های جدید. همانطور که می بینید نوع بسیار مشابهی از پرش با LUNA در اولین اجرا اتفاق افتاد، اما پس از آن یک خونریزی آهسته به سمت پایین با فتیله های بسیار پایین تر در طول مسیر قبل از اجرا بعدی انجام شد. اهداف منفی من تغییر نکرده است. من هنوز می بینم که 0.00013-.00014 قبل از هر نوع رالی بعدی، با فتیله ها به 0.00012-.00011 بازی می کند. در حالی که نهنگ ها روی صورت شما زباله می اندازند، مدام درگیر هیاهو نباشید. شما می توانید 99.99999٪ LUNA را بسوزانید و هنوز هم چیزهایی خواهد بود که هیچ کس نمی خواهد. منظورم این است که من هیچ موردی برای استفاده در دنیای واقعی برای این کار نمی بینم، به جز کسب درآمد در تجارت با آن، مانند آنچه POGS در دهه 90 بود. کسی POGS یا کلاهک شیر را به خاطر دارد؟ به هر حال، من کمی عقل سلیم را در ترکیب همه این ایده‌های پسر ماه لونا در مورد این چیز لعنتی قرار می‌دهم و برای برخی از شما بیچاره‌ها مقداری پول ذخیره می‌کنم. این تجارت یا مشاوره مالی نیست، این فقط نظر من است. در زیر کامنت بگذارید و نظر خود را به من بگویید. متشکرم و موفق باشید. نظر: همچنین فکر می‌کنم پس از پایین آمدن آهسته به پایین‌ترین سطح قبلی، فکر می‌کنم LUNA classic ممکن است اجرای دیگری داشته باشد اما بقیه بازار را دنبال خواهد کرد. این موج 5 از Lunc خواهد بود با یک هدف بالا شاید تا 001. اما این حتی یک کشش است.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید Terra Classic صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد Terra Classic بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال Terra Classic با قیمت 0 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی LUNC، قیمت Terra Classic ، تحلیل Terra Classic و اخبار Terra Classic را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.