$MATIC

$MATIC
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 23:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

MATIC ارزی است که تورم آن صفر است داده های MATIC Anchin می گوید که او از این به بعد تولید نخواهد شد و هر آنچه در بازار باشد موجودی MATIC در شبکه خواهد بود. این باعث می شود MATIC تقریبا منحصر به فرد باشد. آیا این فاکتور برای شما جذاب است؟ بله، MATIC نتوانسته است صاحبان خود را متقاعد کند. و همانطور که از نظر فنی مشاهده می شود، یک راه بسیار دشوار برای تسخیر مجدد 1 دلار وجود دارد. اما من هنوز نفهمیدم چرا این ارز در بازار اینقدر ارزان است! نهنگ ها همچنان به انباشتگی علاقه دارند. حتی خرید MATIC با قیمت 0.8 دلار نیز بسیار جذاب است ! اما اگرچه قیمت محدوده ارزشمند بسیار پایین است، اما بازتاب خوبی در نمودار مشاهده نمی شود. شاید من به MATIC امیدوار بودم و آینده آینده را می دیدم. اما من همچنان اصرار دارم که MATIC یک ارز خوب و بسیار کاربردی در بلاک چین است اما سقف های رویایی مانند 5 دلار برای MATIC اکنون فقط در خواب و با شرایط فعلی هستند.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد پالی گان (ماتیک نتورک) بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) با قیمت 1 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی MATIC، قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) ، تحلیل پالی گان (ماتیک نتورک) و اخبار پالی گان (ماتیک نتورک) را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.