قیمت SHIB/USDT آماده شدن برای مرحله نهایی پایین تر از 0.000008 دلار

قیمت SHIB/USDT آماده شدن برای مرحله نهایی پایین تر از 0.000008 دلار
سیگنال ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی
دوره جامع ارز دیجیتال
  • 02:10 1401-10-17
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می رسد خرس های شیبا INU دوباره فعال شده اند زیرا قیمت ها در چند ساعت گذشته در حال سقوط هستند. قیمت در حال تجربه فشار شدید فروش است که به دلیل آن در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد سقوط کرده است و همچنان ادامه دارد. RSI به سمت جنوب حرکت می کند، قیمت سطوح مهم MA 50 روزه را رد کرد و MACD یک حجم نزولی انباشته را نشان می دهد در حالی که کراس اوور هنوز مشخص است. این ممکن است نشان دهنده ادامه روند نزولی برای مدتی بیشتر باشد که می تواند قیمت را پایین بیاورد تا به منطقه حمایت به زیر 0.0000082 دلار برسد. با این حال، علیرغم وجود ابرهای نزولی که بر فضا غالب شده است، به نظر می رسد که تنظیم تجارت فعلی فقط معامله گران کوتاه مدت را به دام می اندازد زیرا قیمت به ظهور یک صعود قابل توجه نزدیک تر است. اما خیلی قبل از شکست صعودی، قیمت به عقب نشینی قابل توجه نزدیکتر است. قیمت SHIB هنوز با الگوی نزولی گوه ای که برای آن عقب نشینی زیر 0.000008 دلار الزامی است، محقق نشده است. این سطوح معمولاً یک منطقه تقاضای بسیار بالا هستند که نقدینگی قابل توجهی را به پلتفرم جذب می کنند. از این رو ممکن است زمانی باشد که بتوان با بازپس گیری سطوح بالای 0.000009 دلار در ابتدا انتظار یک محرک به سمت شمال داشت در حالی که 0.000001 دلار نقطه عطف بعدی برای دستیابی است.

امیدواریم از تحلیلی که تهیه شده نهایت استفاده را برده باشید. میدانید که برای خرید شیبا صرافی های مختلفی وجود دارد. بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای این امر صرافی اینانس است که در کمتر از 5 دقیقه ارز را برای شما ارسال میکند. این صرافی مورد تایید ارزسنج است و میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای خرید این ارز میتوانید اینجا کلیک کنید علاوه بر این مورد اینانس با 700 نوع ارز دیجیتال یکی از پر تنوع ترین صرافی های ایرانی است.

در مورد شیبا بیشتر بدانید

اطلاعات ارز دیجیتال شیبا با قیمت 0 دلار بصورت لحظه ای در مجموعه ارزسنج بروز شده و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اختصاصی SHIB، قیمت شیبا ، تحلیل شیبا و اخبار شیبا را پایش نموده و در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.