آغاز تست توسعه بلاک چین در دنیای واقعی در چین

آغاز تست توسعه بلاک چین در دنیای واقعی در چین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

برخی از حوزه های کلیدی توسعه بلاک چین شامل تولید انرژی، خدمات دولتی و خدمات اجرایی، اجرای قانون مالیات، تصویب قانون جرائم دیجیتالی، بازرسی و تامین مالی فرامرزی است.

اداره فضای سایبری چین، از آغاز تلاش داخلی برای تسریع توسعه و نوآوری بلاک چین در 15 منطقه و 164 نهاد خبر داد. هدف از این توسعه و نوآوری، پیاده سازی آن در بین مشاغل و سازمان های دولتی در چین است.

اداره فضای سایبری چین، همراه با سایر آژانس‌های دولتی، به مقامات نظارتی دستور داد تا طرح متعادل سازی زیرساخت‌های فناوری بلاک چین را در منطقه ارتقا دهند و قابلیت پشتیبانی تبادل داده‌های زنجیره‌ای را در مقیاس بزرگ تشکیل دهند، و شکل‌گیری را در سطح عموم ترویج کنند.

این اطلاعیه همچنین شامل فهرستی از شهرها، شرکت‌ها و سایر نهادهایی ست که توسط مراکز محلی و دپارتمان ها از پیش تعیین شده‌اند و مستقیماً در آزمایش‌های بلاک چین مشارکت خواهند داشت.

حوزه های کلیدی توسعه بلاک چین برای بهبود قوانین کپی رایت، امور مدنی، جامعه انسانی، آموزش، مراقبت های بهداشتی، تجارت، مدیریت کنترل ریسک و بازار سهام هست.

همچنین بر لزوم هماهنگی بخش‌های نظارتی برای پیشبرد و ارتقای پروژه‌های آزمایشی تاکید می‌کند و به نقش بلاک چین در ارتقاء بهینه‌سازی و فرآیندهای کسب‌وکار، کاهش هزینه‌های عملیاتی، بهبود کارایی مشارکتی، و ایجاد یک سیستم قابل اعتماد کاملاً تاکید می‌کند.

علاقه چین به توکن غیرقابل تعویض NFT

با وجود موضع قوی علیه پذیرش رمزارز، دولت چین همچنان به اکوسیستم‌های مرتبط از جمله بلاک چین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) علاقه نشان می‌دهد. اخیراً، شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین، یک پروژه بلاک چین تحت حمایت دولت، بر روی زیرساختی برای حمایت از مشاغل و افراد در ساختن پلتفرم ها و اپلیکیشن های متمرکز بر NFT  را آغاز کرده است.

تگ ها