آغاز کارناوال ارزهای دیجیتال در میامی و کاهش قیمت بیت کوین

آغاز کارناوال ارزهای دیجیتال در میامی و کاهش قیمت بیت کوین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

اخبار مربوط به اقدامات اخیر فدرال رزو که قصد دارند ترازنامه فدرال رزرو را به میزان 95 میلیارد دلار در ماه کاهش دهند، بر  تمام بازارهای مالی به ویژه دارایی های دیجیتال جهانی از جمله بیت کوین تأثیر گذاشته است. احتمالا کاهش ترازنامه فدرال رزرو از ماه می شروع خواهد شد. همچنین با شروع این هفته و هشدار رئیس فدرال رزرو در مهار تورم و با افزایش شاخص ترس مارکت ارزش بازارهای مالی کاهش یافته است.

بیت کوین با تأثیر از اخبار مربوطه در اوایل صبح پنجشنبه، 07 آوريل به وقت آسیا حدود 5 درصد کاهش دااشته است. در اصل پس از انتشار صورتجلسه فدرال رزرو ایالات متحده در ماه مارس، بیت کوین در اثر فروش دارایی های ریسکی تا 4.7 درصد سقوط کرد. و هم اکنون بیت کوین پس از خرید توسط سرمایه گذاران با 4.4 درصد کاهش به 43278.07 دلار رسیده است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوینبه سایت ارزسنج مراجعه کنید.

سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم، ترا، بایننس کوین، سولانا که متاثر از حرکت بیت کوین هستند 5 تا 10 درصد کاهش یافته اند. دوج کوین نیز که پس از اعلام خرید سهام توییتر میلیاردر آمریکایی، ایلان ماسک افزایش یافته بود که هم اکنون در زمان انتشار تقریباً 12 درصد کاهش یافته است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوینبه سایت ارزسنج مراجعه کنید.

سقوط بازارهای مالی در حالی اتفاق می افتد که  کنفرانس بیت کوین 2022، بزرگترین گردهمایی سالانه علاقه مندان و فعالان و جامعه ارزهای دیجیتال، در میامی در حال برگزاری می باشد.

حواشی کنفرانس بیت کوین 2022

هم اکنون کنفرانس بیت کوین 2022 رسماً در میامی در حال برگزاری است و خود را نه تنها به عنوان بزرگترین کنفرانس ارز دیجیتال در جهان، بلکه بزرگترین کنفرانس مالی در ایالات متحده در سال جاری معرفی کرده است.

سخنرانان شامل سناتورهای آمریکایی، چهره های بزرگ فن آوری و حتی رهبران جهان از جمله مدیر عامل میکرواستراتژی، مایکل سیلر، پیتر تیل، بنیانگذار پی پل و سناتور آمریکایی سینتیا لومیس در روز پنج شنبه، 7 آوریل سخنرانی خواهند داشت.

سخنرانی پنج شنبه نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور نیز به دلیل شرایط پیش بینی نشده در السالوادور که نیاز به حضور او دارد، لغو شده است. نامه کامل او به شرکت کنندگان بیت کوین 2022 توسط حساب رسمی توییتر کنفرانس به اشتراک گذاشته شده است.

فرانسیس سوارز، شهردار میامی نیز افق رشد بیت کوین آمریکا تا 2024 را در راستای گسترش پذیرش ارز دیجیتال اعلام کرده است. او هنگام افتتاح کنفرانس بیت کوین 2022 گفت: آمریکا برای دوره بعدی ریاست جمهوری از میان نامزدهای ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کند که طرفدار بیت کوین باشد. او افزود که بیت کوین باید در تمام زمینه های جامعه ادغام شود تا قدرت کلان بیت کوین آزاد شود.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، دوره جامع پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها