آیا بیت کوین بالای 30 هزار دلار برای خرید مناسب است؟

آیا بیت کوین بالای 30 هزار دلار برای خرید مناسب است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این خبر بالای سطح 30 هزار دلار است و به نظر می رسد بهترین زمان برای خرید بیت کوین الان است. برخی از تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای، سیگنال ارز دیجیتال برای انجام معامله صادر می کنند.
از آنجایی که ارز بیت کوین موقعیت خودش را بالای 30 هزار دلار حفظ می کند، یک سوال رایج در میان جامعه ارزهای دیجیتال و دنیای مالی مطرح است. قابل ذکر است این رمز ارز پرچمدار در بخش بهتری از سال قبل از تجربه بازگشت، معمولا زیر آستانه 30 هزار دلار معامله میشد و تریدرها منتظر بودند تا بیت کوین بالای 30000 دلار برسد و سود زیادی کسب کنند. اکنون نیز بیت کوین بالای 30000 دلار قرار دارد و همانطور که می بینید، قدرت خریداران در حال افزایش است و این نشان می دهد که افراد مشغول خرید و جمع آوری بیت کوین هستند.
با وجود اینکه بیت کوین(Bitcoin) نوسانات قیمتی زیادی را تجربه می کند، معامله گران و تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین همچنان می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. در واقع بیت کوین نشانه های صعودی دارد و تریدرها انتظار دارند که قیمت بیت کوین بالا برود و سود زیادی کسب کنند.
یکی از مهم ترین پیشرفت های اخیر بیت کوین حول تایید احتمالی صندوق های قابل معامله در بورس(ETF) است. بازیکنان بزرگی مانند شرکت بلک راک در میان سایر شرکت ها، درخواست هایی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ارسال کردند که مهلت تصمیم گیری در ژانویه تعیین شده است. این ETFها در صورت تایید می توانند سرمایه قابل توجهی را به بیت کوین تزریق کنند و به طور چشمگیری قیمت آن را افزایش دهند. افرادی که قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند، همواره سعی می کنند تا بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهند و معاملات پرسودی انجام دهند.