آیا بیت کوین تا پایان 2024 به 100 هزار دلار می رسد؟

آیا بیت کوین تا پایان 2024 به 100 هزار دلار می رسد؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال 2024 به 100000 دلار برسد؟ بهتر است بدانید، علاوه بر توجه گسترده و پوشش رسانه ای، عناصر و نیروهای زیادی وجود دارند که پتانسیل تاثیرگذاری قابل توجهی بر مسیر ارز بیت کوین(Bitcoin) دارند.
توجه داشته باشید که در مواجهه با چشم انداز پویای ارزهای دیجیتال با نزدیک شدن به پایان سال 2024، فضای حدس و گمان، خوش بینی و اشتیاق ملموس وجود دارد. بیت کوین که یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است، نشان می دهد که تحت تاثیر احتمالات و چشم اندازها قرار می گیرد و ممکن است رشد قیمتی زیادی را تجربه کند و تا پایان سال 2024 به 100 هزار دلار برسد!
بهتر است بدانید، گمانه زنی های زیادی در خصوص اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ممکن است صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF بیت کوین را تایید کند، چیزی است که به احیای بیت کوین کمک می کند. تحلیلگران بلومبرگ اینتلیجنس احتمال تایید 90 درصدی را برای این رمز ارز پیش بینی کردند که ممکن است به سرمایه گذاران نهادی مهمی که در ایالات متحده مستقر هستند، اجازه دهد تا قبل از 10 ژانویه سال آینده وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و سرمایه گذاری های خودشان را انجام دهند.
بیت کوین(BTC) در حال حاضر یک چشم انداز فنی قوی با احساسات خوب، ادامه دار بودن روند صعودی را نشان می دهد. اندیکاتورهای یک روزه تریدینگ ویو برای 15 اندیکاتور رتبه می دهد، با میانگین های متحرک سیگنال برای 13 است، در حالی که هفت اندیکاتور روند خنثی را نشان می دهند. این نقطه قوت فنی با افزایش اخیر ارزش بیت کوین مطابقت دارد که معمولا به دلیل پیش بینی گسترده درباره تایید احتمالی یک ETF بیت کوین به وجود آمده است.