آیا تایید ETF بیت کوین خوب است یا بد؟

آیا تایید ETF بیت کوین خوب است یا بد؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر شما تایید ETF بیت کوین خوب است یا بد؟ به نظر می رسد تایید شدن ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد. با افزایش تبلیغات برای ETF های بیت کوین در ایالات متحده، برخی از افراد نگران هستند که صنعت از وعده اصلی ارزهای دیجیتال دور شود.
توجه داشته باشید که صندوق های قابل معامله در مبادلات(ETF) فقط ارزهای دیجیتال را ضعیف کردن و نشانه ای است که صنعت در مسیر اشتباه پیش می رود. همچنین مدیر عامل برنامه کیف پول متمرکز بر پرداخت Beam به کوین تلگراف گفت، اگر یک ETF بیت کوینرمزنگاری شده در نظر گرفته شود، ما به عنوان یک صنعت شکست خورده شناخته خواهیم شد.
علاوه بر این، او گفت که ETF بیت کوین کاملا یک رویداد مثبت برای پذیرش ارزهای دیجیتال خواهد بود، ولی اظهار داشت که موفقیت این فضا از کمک به افراد در حفظ دارایی های خود و جدا شدن از سیستم مالی سنتی برخلاف یک ETF TradFi ناشی می شود.
برداشت برومبرگ برخلاف احساس هیجانی غالب درباره پتانسیل ETFهای نقدی برای آوردن پول سازمانی است. برخی از افراد پیش بینی می کنند که ETFها می توانند ارزش بازار بیت کوین را دو برابر کنند و قیمت آن تا پایان سال 2024 به 150 هزار دلار برسد. جیمز باترفیل رئیس تحقیقات CoinShares به کوین تلگراف گفت که راه اندازی کیف پول برای نگهداری ایمن از خود هنوز یک کار دلهره آور برای بسیاری از سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی غیرمسلط به فناوری ارز دیجیتال است. او معتقد است که ETF دسترسی به بازار را بهبود می بخشد و به دموکراسی شدن بیت کوین کمک می کند.
باتر فیل گفت: سرپرستی برای بسیاری از صندوق های نهادی امکان پذیر نیست، چون خارج از چارچوب قانونی هستند که باید در آن فعالیت کنند. مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات Matrixport و نویسنده کریپتو تایتان موافق بودند که استدلال می کردند که دلیل باقی ماندن ارزهای دیجیتال در صرافی ها علیرغم مجموعه ای از سقوط ها این است که نگهداری از خود هنوز برای اکثر کاربران مشکل ساز است و رابط های ناشیانه دارد.