آیا دوره نزول بیت کوین به سر آمده است؟

آیا دوره نزول بیت کوین به سر آمده است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کریپتو روور، یک تاجر و تحلیلگر باتجربه ارزهای دیجیتال، اخیراً بینش هایی را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد مسیر فعلی بیت کوین ممکن است تغییر کند. بر اساس آخرین تحلیل‌های فنی، بیت‌کوین ممکن است به زودی تصویری درخشان‌تر و صعودی ارائه کند.

شکست بیت کوین از قیدهای نزولی:

کریپتو روور در تحلیل اخیر خود تغییرات قیمت بیت کوین را توضیح داد. اشاره شده است که ارز دیجیتال پیشرو در حال شکستن روند منفی طولانی مدت است که به مدت 77 روز ادامه داشته است. این تغییر لحظه ای تاریخی برای بیت کوین است که برای مدت زمان قابل توجهی در محدوده های نزولی گیر افتاده بود. اظهارات Crypto Rover خالی از لطف نیست. تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند در صورتی که بیت‌کوین از مرز 27200 دلار عبور کند، روند صعودی معکوس‌تری خواهد داشت. شایان ذکر است که دستیابی به چنین شاهکاری می تواند به معامله گران و سرمایه گذاران این اطمینان را بدهد که با توجه به شتاب مثبت، سرمایه گذاری عمیق تری در بیت کوین داشته باشند. فراتر از این آستانه، روور همچنین فاش کرد که شکستن بیش از سطح 31000 دلار به عنوان یک فانوس صعودی «بی تردید» عمل می کند و به طور بالقوه بیت کوین را به سمت بالاترین رکوردهای جدید سوق می دهد. در یک زمینه گسترده تر، به نظر می رسد BTC تلاش می کند تا از محدودیت های نزولی خود رهایی یابد. در حالی که قیمت آن در هفته گذشته عمدتاً بین 26000 تا 27000 دلار بوده است، ارزش بازار آن به طور قابل توجهی بیش از 5 میلیارد دلار افزایش یافته است. نمودار 4 ساعته BTC نشان می دهد که در مرحله تثبیت است. این می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که کریپتو برتر ممکن است برای یک حرکت مهم آماده شود، زیرا چنین مراحلی اغلب نشان می‌دهد که سازندگان بازار در حال تعیین مسیر قیمت بالقوه بعدی هستند. بیت کوین ۲۶۸۴۴ دلار قیمت دارد که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱ درصد کاهش داشته است. حجم معاملات 24 ساعته آن 15.5 میلیارد دلار است که نسبت به 9.9 میلیارد دلاری که جمعه گذشته مشاهده شد، افزایش قابل توجهی دارد.

پیش بینی روندهای تنظیمی تغییر:

علاوه بر این، این تنها نمودارها نیستند که نوسان بالقوه صعودی بیت کوین را دیکته می کنند. جریان پنهانی از عوامل اساسی در این چشم انداز خوش بینانه نیز نقش دارد. هسته اصلی این خوش‌بینی، پیش‌بینی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و تصمیمات آتی آنها در مورد برنامه‌های کاربردی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) است. اخیراً، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصمیم خود را در مورد برنامه ETF Spot BTC از Blackrock، یکی از مدیران پیشرو صندوق در جهان به تعویق انداخت. با این حال، Crypto Rover معتقد است که این تایید، زمانی که می آید، می تواند یک "اثر دومینو" ایجاد کند. به گفته این تحلیلگر، اگر بلک راک امتیاز ارزنده SEC را به دست آورد، ممکن است راه را برای تاییدیه های بعدی برای دیگر بازیگران اصلی سازمانی هموار کند. چنین توالی چراغ سبز می تواند به افزایش قابل توجه BTC دامن بزند و موضع صعودی آن را بیشتر تقویت کند.