آیا رشد بازار ارزای دیجیتال میتواند ارز TON را هم بالا بکشد؟

آیا رشد بازار ارزای دیجیتال میتواند ارز TON را هم بالا بکشد؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

قیمت TON در حال حاضر 1.28 دلار است که نشان دهنده افزایش 4.54 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته است. افزایش قیمت آن در 7 روز گذشته 7.58 درصد است. تونکوین احتمالاً از چشم انداز مثبت بازار جهانی کریپتو سود می برد که به 1.18 تریلیون دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش 1.42 درصدی در 24 ساعت گذشته است. اما این رشد قیمتی تا کجا می تواند پیش برود؟

چه چیزی می تواند باعث افزایش قیمت TON شود؟

بر اساس گزارش Ton Developer Report، این اکوسیستم افزایش گسترده ای در مشارکت توسعه دهندگان تا 102 درصد در سال 2023 ثبت کرده است. علاوه بر این، این گزارش به چندین رویداد در اکوسیستم اشاره کرد که می تواند موج تحریک موج فعلی باشد که عبارتند از DoraHacks Hackathon، TON Wiki Challenge و برنامه TON Grants. همچنین، انجمن TON Developers Chats در سه ماهه دوم 2023 با 9134 عضو تا پایان ژوئن 6.5 درصد رشد کرد. این نشان دهنده افزایش علاقه توسعه دهندگان به شبکه Toncoin است. DoraHacks Hackathon یک رویداد مهم برای رشد اکوسیستم بود، زیرا تعامل جامعه را افزایش داد. علاوه بر این، چالش TVM ارائه 11 پروژه با ویژگی های جدید را ثبت کرد. شرکت کنندگان برای کسب سهمی از جایزه 54000 دلاری به رقابت پرداختند. در نهایت، Ton Web App Challenge مفاهیمی را ارائه کرد که اکوسیستم‌های مختلف و پیشرفت آنها را کاهش می‌دهد. جدای از چالش ها، برنامه TON Grants از 34 پروژه با حدود 66000 دلار بودجه حمایت کرد. این پروژه‌ها احتمالاً پس از تکمیل بر اکوسیستم تأثیر مثبت خواهند گذاشت. با این برنامه های استراتژیک، TON در حال تبدیل شدن به یک مرکز توسعه دهندگان است و افزایش فعالیت در شبکه باعث افزایش قیمت آن می شود.

آیا TON می تواند به 2 دلار برسد؟

TON فعالیت معاملاتی محدودی را با کندل های کوچک شکل گرفته در نمودار روزانه نشان می دهد. این شاخص کمتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه خود (SMA) معامله می شود که نشان دهنده احساس نزولی است. همچنین، SMA 50 روزه در آستانه سقوط به زیر SMA 200 روزه است، و یک متقاطع مرگ را تشکیل می دهد که افزایش فشار نزولی را تایید می کند. شاخص قدرت نسبی (RSI) مقدار 31.42 را نشان می دهد که نزدیک به منطقه اشباع فروش 30 است. با این حال، RSI به سمتی حرکت می کند که نوسان قیمت را تایید می کند. میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) در زیر خط سیگنال قرار دارد و همچنین نشان دهنده احساس نزولی است. با این حال، نوارهای هیستوگرام در حال محو شدن هستند و به افزایش قیمت کوتاه مدت اشاره می کنند. با وجود همه شاخص‌ها که فشار نزولی را فریاد می‌زنند، Toncoin برای حفظ این رالی در کوتاه‌مدت سخت خواهد کوشید و احتمالاً در روزهای آینده تسلیم فشار فزاینده خرس‌ها خواهد شد.