آیا قیمت XRP در صرافی Gemini به 50 دلار رسیده است؟

آیا قیمت XRP در صرافی Gemini به 50 دلار رسیده است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

 

در 10 آگوست، قیمت XRP به طور غیرقابل توضیحی برای لحظه ای کوتاه در صرافی جمینی افزایش یافت. برای لحظه ای، قیمت XRP به 50 دلار در هر رسید و به سرعت به همان سطح در سایر صرافی ها سقوط کرد.
افزایش قیمت XRP در :Gemini
با توجه به پست‌های مختلف در پلتفرم رسانه اجتماعی X (که قبلاً توییتر نامیده می‌شد)، به نظر می‌رسد جمینی با یک مشکل فنی مواجه شده است که باعث شده است قیمت XRP به اشتباه نمایش داده شود در این صرافی  XRPقیمت اشتباه 50 دلاری را نشان میداد. با این حال، در طول آن زمان، XRP تنها حدود 0.63 دلار معامله می شد. کاربران چندین بار اسکرین شات هایی از افزایش قیمت این توکن در صرافی به بالای 1 دلار در رسانه های اجتماعی ارسال کرده اند. با این حال، صرافی از آن زمان نمودار خود را به روز کرده است تا بتواند این اشتباه را جبران کند. این افزایش قیمت که فقط چند ثانیه طول کشید، احتمالاً ناشی از نقدینگی پایین بوده است. به گفته علی مارتینز، کارشناس معاملات کریپتو، نقدینگی آنقدر کم بود که فقط یک سفارش 37000 دلاری برای افزایش قیمت XRP در بورس تا 2 درصد کافی بود. ناظر دیگری همچنین اشاره کرد که یک کاربر به طور تصادفی برای تعداد زیادی توکن به قیمت 50 دلار سفارش فروش داده است که در این فرآیند قیمت را در Gemini افزایش داده است. نوسان قیمت به این بزرگی بدون هیچ خبر یا رویداد مهمی که باعث علاقه گسترده به XRP شود، بسیار غیرممکن به نظر می رسد. به دنبال آن، تا زمان نگارش این مقاله، صرافی اعلام کرده است که پلتفرم خود را به طور کامل در حال تعمیر و خارج از دسترس قرار داده است.
فهرست بندی مجدد :XRP
Gemini جدیدترین صرافی است که پس از پیروزی جزئی ریپل در دادگاه در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)  را مجدداً در فهرست خود قرار داده است. به دلیل نگرانی‌های نظارتی، پس از طرح دعوی SEC علیه ریپل در سال 2020، این توکن ابتدا در صرافی‌های مختلف حذف شد. با این حال، قاضی آمریکایی آنالیسا تورس در ماه ژوئیه حکم داد که فروش XRP به عموم مردم نقض قوانین فدرال نیست، بنابراین بسیاری از این صرافی‌های ارز دیجیتال دوباره XRP را در پلتفرم‌های خود فهرست کردند. سایر صرافی‌های رمزنگاری که از زمان حکم صادر شده به سمت ثبت مجدد توکن حرکت کرده‌اند عبارتند از Coinbase، Kraken و Bitstamp. در زمان نگارش این مقاله، XRP با 0.6311 دلار معامله می شود که در ماه گذشته 33.09 درصد افزایش یافته است.