آیا مقصد بعدی بیت کوین 40 هزار دلار است؟

آیا مقصد بعدی بیت کوین 40 هزار دلار است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق پیش بینی های انجام شده توسط تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، احتمالا مقصد بعدی بیت کوین 40 هزار دلار باشد و بیت کوین بتواند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند. افزایش قیمت بیت کوین در حال از دست دادن قدرت خود است، چون این رمز ارز بعد از هفته ها حرکت صعودی به سطح حمایت خود برگشته است. در کوتاه مدت به نظر می رسد که چشم انداز به سمت نزول رفته است، ولی یک تحلیلگر دلایل اصلی را ارائه کرد که چرا این رالی تازه شروع شده است.
در زمان نوشتن این خبر قیمت بیت کوین در 24 ساعت با افت 2 درصدی با قیمت 36550 دلار خرید و فروش می شود. علاوه بر این، در هفته گذشته ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به دنبال احساسات عمومی در بازار ریزش های مشابهی را ثبت کرده است. تنها ارز دیجیتال سولانا(SOL) توانسته است که روند صعودی خودش را حفظ کند و همچنان به رشد قیمتی خود ادامه می دهد.

جهش قیمت بیت کوین

رمزگشایی چهار عامل مهم طبق گزارش Deribit Insight که توسط Markus Thielen ارسال شده است، چندین عامل در حال جهت دادن به بیت کوین به سمت بالاترین قیمت های سالانه هستند. این عوامل علیرغم اقدام اخیر قیمت، دست نخورده باقی می مانند. در میان دلایل افزایش قیمت فعلی بیت کوین، این تحلیلگر گمانه زنی هایی درباره تصمیم کیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) صندوق معامله شده در بورس بیت کوین، اشتهای معامله گران و تحلیلگران برای اهرم، جریان های فیات از طریق استیبل کوین ها و افزایش تولید کارمزد در شبکه بیت کوین را شامل می شود.
توجه داشته باشید که یک محرک مهم، پیش بینی تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ETF بیت کوین است. علیرغم پشت سر گذاشتن ضرب الاجل دوم در اواسط اکتبر بدون هیچ گونه اعلامیه ای، بازار ارزهای دیجیتال همچنان مراقب است و ضرب الاجل سوم برای اواسط ژانویه 2024 مشخص شده است. عدم اطمینان این تصمیم باعث شد تا نوساناتی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شود که بر قیمت بیت کوین نیز تاثیر می گذارد. همچنین تقاضا برای موقعیت های اهرمی بیت کوین در وهله اول از طریق بازارهای آتی دائمی، نشان دهنده علاقه شدید به معامله ارز دیجیتال بیت کویناست.