آیا کاهش قیمت بیت کوین به خاطر تایید ETF ادامه دارد؟

آیا کاهش قیمت بیت کوین به خاطر تایید ETF ادامه دارد؟
  • 07:10 1402-10-25
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

به نظر می رسد کاهش قیمت بیت کوین به خاطر تایید ETF ادامه پیدا می کند. ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار لیستی از ETF را تصویب کرد، شکست خورده است. اگر می خواهید از نوسانات قیمت بیت کوین سود به دست آورید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(sec) موجی از ETFهای بیت کوین را در 10 ژانویه تصویب کرد که منجر به گمانه زنی هایی در مورد نحوه واکنش بازارها در هفته های آینده شد. در ساعاتی بعد از اعلام این خبر به 49 هزار دلار افزایش یافت و در 12 ژانویه به بیش از 43 هزار دلار رسید. حرکات تکانشی که شاید تعداد کمی از ناظران آن را تعجب آور بدانند. با این حال، با نصف شدن بیت کوین که قرار است در آوریل اتفاق بیفتد، توافق کمی در مورد آنچه ممکن است اتفاق بیفتد وجود دارد. برای تجزیه و تحلیل از برخی از کارکنان و نویسندگان Cointelegraph نظرشان را جویا شدیم.
تام بلکستون گفت که قیمت بیت کوین تا 31 دسامبر به سختی از مقاومت عبور کرد و به 42265 دلار رسید. این 2265 دلار بالاتر از محدوده بالایی است که من فکر می کرد چند ماه پیش باشد، بنابراین پیش بینی من کمی نادرست بود. تاریخ نشان می دهد که نصف شدن سال ها نسبت به سال های قبل از خود افزایش قیمت بسیار بالایی را نشان می دهد، بنابراین من انتظار دارم که بیت کوین تا پایا سال جاری بسیار بالاتر باشد، اگرچه ژوئن برای یک رالی خیلی زود است.
تا پایان سال، من انتظار دارم که به بالاترین حد خود برسد. فکر نمی کنم اخبار ETF بعد از دو ماه اول یا بیشتر از تصمیم گیری تاثیر زیادی داشته باشد.