ابزار یادگیری ماشینی آینده XRP را چگونه پیش بینی کرده است؟

ابزار یادگیری ماشینی آینده XRP را چگونه پیش بینی کرده است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

XRP یکی از ارزهای دیجیتال پرطرف‌دار است که پس از پیروزی در دادگاه در مقابل SEC یک صعود قیمتی را تجربه کرد. پس از آن رویداد قیمت XRP به حدود 0.93 دلار افزایش یافت. با این حال، به نظر می‌رسد که قیمت XRP کاهش یافته است و در قیمت 0.7 دلار قرار گرفته است. با وجود این، به نظر می‌رسد که هنوز هم احساسات صعودی در مورد قیمت آینده XRP وجود دارد، به همین دلیل است که از یک ابزار یادگیری ماشین برای پیش بینی قیمت XRP استفاده کرده‌اند.

نظر ابزار یادگیری ماشینی در مورد آینده قیمتی XRP:

PricePredictions.com، سایتی که توسط یک الگوریتم یادگیری ماشینی پیشرفته طراحی  و توسعه داده شده است که روندهای فعلی و آینده‌نگر را در مورد چندین توکن ارائه می‌کند، اخیراً از این مدل یادگیری ماشینی خواسته شد تا در مورد آینده ارز دیجیتال XRP پیش بینی کند. ابزار هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کند که روندی صعودی وجود خواهد داشت که شاهد افزایش ارزش XRP در حدود 1.5 درصد از قیمت فعلی 0.7 دلاری خود خواهد بود. همچنین پیش بینی شده است که XRP تا 26 آگوست 2023 به مرز 0.71 دلار برسد. برای آگاهی از نحوه عملکرد ابزار یادگیری ماشین باید بگوییم که این الگوریتم شاخص‌های تحلیل تکنیکال فعلی (TA) مانند واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD)، میانگین محدوده واقعی (ATR)، شاخص قدرت نسبی (RSI) و باندهای بولینگر (BB) را تجزیه و تحلیل می‌کند. و از طریق یادگیری از سوابق معاملاتی یک توکن تلاش می‌کند آینده آن ارز را پیش بینی کند.

XRP راه درازی را پیموده است:

پیروزی ریپل در مقابل SEC در دادگاه بدون شک علاقه قابل توجهی را به XRP، به ویژه از سوی سرمایه‌گذاران نهادی، برانگیخت، زیرا شاهد افزایش توکن بالاتر از USDC Circle و BNB بایننس برای تبدیل شدن به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود. این امر باعث شد که ارزش بازار XRP در زمان صدور حکم دادگاه به بالاترین میزان سالانه یعنی 46.1 میلیارد دلار برسد (ارز بازار XRP در حال حاضر حدود 37 میلیارد دلار بر اساس داده‌های CoinMarketCap است). XRP همچنین در سال 2023 تبدیل به فعال‌ترین آلت‌کوین شده که با بیش از 1 میلیارد دلار حجم معاملاتی از سایر آلت‌کوین‌ها مانند BNB، SOL، MATIC و DOGE بهتر عمل کرد. اگرچه XRP هنوز بسیار پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی 3.84 دلار در سال 2018 است، اما بدون شک اخیراً روند چشمگیری داشته است و پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی از کاربران همچنان به این توکن علاقه داشته باشند.