احتمالا قیمت بیت کوین در حال حاضر زیر 30000 دلار باقی می ماند

احتمالا قیمت بیت کوین در حال حاضر زیر 30000 دلار باقی می ماند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته افزایش جزئی را تجربه کرد زیرا گاوها از حمایت انتقادی دفاع کردند. ارز دیجیتال شماره یک بازار ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار ممکن است یک حرکت دیگر را به سمت مقاومت خود شروع کند، اما داده های اخیر مربوط به قیمت نشان می دهد. تا لحظه نگارش این مقاله، بیت کوین در روز گذشته با ۲ درصد سود با قیمت ۲۹۴۰۰ دلار معامله می شود. طی هفته گذشته، این ارز دیجیتال سودهای مشابهی را به ثبت رسانده است در حالی که بقیه بازار متوقف شده یا شاهد ضرر بوده است. مقاومت کلیدی در حدود 30000 دلار است، و بیت کوین هنوز نتوانسته از این مقاومت عبور کند.

قیمت بیت کوین یکنواختی آماده می شود؟

طی دو سال گذشته، قیمت بیت کوین همگام با نیروهای اقتصاد کلان حرکت کرده است. به ویژه، BTC به تنش فدرال رزرو ایالات متحده (فدرال رزرو) و برنامه افزایش نرخ بهره آن واکنش نشان می دهد. این موسسه مالی به دلیل تعطیلات تابستانی وارد دوره ای آرام می شود. در نتیجه، طبق گفته شرکت تحلیل رمزارز بلوفین، بیت کوین و بازار کریپتو احتمالا تا سپتامبر در محدوده فعلی خود باقی خواهند ماند. بلوفین اظهار داشت: در این دوره، حرکت قیمت و نوسانات به کاهش خود ادامه خواهد داد زیرا نقدینگی پایین بر عملکرد قیمت تأثیر می گذارد. علاوه بر این، افزایش بالقوه نرخ بهره تا حدودی می تواند در بالا بردن قیمت بیت کوین به بالای 30000 دلار ناکارآمد باشد. چشم انداز اقتصاد کلان فعلی ممکن است تا ماه می 2023 ادامه داشته باشد، زیرا تورم، دلیل اصلی افزایش نرخ بهره می شود.

سرمایه گذاران بیت کوین آماده تاثیرگذاری هستند:

بررسی روند بازار نشان می‌دهد که حجم معاملات ماهانه در صرافی‌های کریپتو از جولای 2022 کاهش یافته است. این وضعیت نشان‌دهنده عدم علاقه سرمایه‌گذاران به کریپتو است، به‌طوری‌که بیت‌کوین تغییرات قیمت روزانه را حدود 0.1 درصد ثبت می‌کند. باید منتظر بود و دید که روند قیمتی بیت کوین قرار است چگونه تغییر کند. اگر بیت کوین بتواند مقاومت سخت خود یعنی 30000 دلار را پشت سر بگذارد میتواند به یک دوره رشد خوب و رغبت سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری امیدوار بود.