انباشت آلت کوین ریپل توسط نهنگ ها 

انباشت آلت کوین ریپل توسط نهنگ ها 
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

قیمت ریپلXRP  همچنان به حرکت بین دو خط روند همگرا ادامه می دهد. همانطور که دارایی بالا می‌ رود، برای یک شکست عظیم نیز آماده می ‌شود که منجر به افزایش یا کاهش انفجاری خواهد شد.

با این حال، معیارهای روی زنجیره نشان می دهد که این حرکت احتمالاً به نفع بازار صعودی خواهد بود. آیا زمان مناسبی برای ورود به بازار است؟

پرایس اکشن XRP از دسامبر 2021، دو نقطه نزولی روبه بالا و دو نقطه صعودی روبه پایین را ایجاد کرده است. رسم یک خط روند در امتداد این نقاط نوسان یک مثلث متقارن را تشکیل می دهند.

اگرچه این نمودار فنی دارای سوگیری شکست نمی باشد، اما یک حرکت 46 درصدی را پیش ‌بینی می‌ کند که با اندازه‌ گیری فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین به دست آمده است.

افزودن این فاصله به شکست، هدف نظری برای راه اندازی را نشان می دهد. شکست صعودی قیمت XRP را در 1.24 دلار قرار می دهد، در حالی که شکست نزولی می تواند توکن حواله را به 0.362 دلار کاهش دهد.

پیش بینی ها نشان می دهد که این ادغام یک یا دو هفته دیگر قبل از وقوع شکست ادامه خواهد داشت. بر اساس نمودار صعودی اخیر در بازار، قیمت ریپل XRP زمانی که از مثلث متقارن خارج ‌شود، احتمالاً یک حرکت صعودی مجدد را تجربه خواهد کرد.

نمودار توزیع عرضه نشان می دهد که نهنگ های ریپل XRP تا کنون مشغول جمع آوری توکن حواله بوده اند. نهنگ هایی که 10 میلیون یا بیشتر توکن ریپل XRP در اختیار دارند از 6 تا 21 فوریه از 317 به 337 افزایش یافته اند.

این افزایش 6.3 درصدی نشان می دهد که این سرمایه گذاران به XRP در سطوح قیمت فعلی علاقه مند هستند و از شکست صعودی از مثلث متقارن نیز حمایت خواهند کرد.

نمودار صعودی ریپل در نوسانات بازار

با این که یک چشم انداز صعودی منطقی از قیمت ریپل را می بینیم اما فعالان بازار باید به سناریوی نزولی نیز توجه داشته باشند تا ریسک های خود را مدیریت کنند.

بنابراین، یک سناریوی جایگزین مستلزم یک کندل استیک زیر 0.509 دلار است که به سازندگان بازار اجازه می دهد نقدینگی را جمع آوری کنند. این حرکت احتمالاً با انباشته شدن ریپل XRP با قیمت تخفیف خورده توسط خریداران مواجه می‌ شود که باعث افزایش نرخ صعودی خواهد شد.

برعکس، براساس یک سناریوی دیگر قیمت ریپل XRP کندل روزانه را زیر 0.509 دلار می بندد و این حرکت یک نمودار رو به پایین ایجاد می کند و تز صعودی را برای توکن حواله باطل می کند. چنین توسعه ای نشان دهنده ادامه روند نزولی است و قیمت ریپل XRP را به سمت سطح پیش بینی شده در 0.362 دلار سوق می دهد.

تگ ها