ادغام Apple Pay با متامسک در جهت امکان پرداخت دیجیتال

ادغام Apple Pay با متامسک در جهت امکان پرداخت دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کیف پول دیجیتال محبوب اتریوم، متامسک با راه ‌اندازی یکپارچه ‌سازی با پلتفرم پرداخت این شرکت به اکوسیستم اپل گسترش یافته است. در 29 مارس، متامسک مجموعه ‌ای از به‌ روزرسانی ‌ها را برای نسخه موبایلی 4.3.1 خود اعلام کرد که مهم ‌ترین آنها ادغام با اپل پی بوده است.

نکته مهم در این باره اینست که اپل به طور مستقیم از پرداخت های دیجیتال از طریق پلتفرم خود پشتیبانی نمی کند، بنابراین پرداخت باید از طریق Wyre که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند، صورت گیرد و با اپل پی ادغام خواهد شد.

کاربران اکنون می ‌توانند پرداخت های دیجیتال خود را با کارت ‌های نقدی یا اعتباری انجام دهند و نیاز به ارسال ETH به برنامه نخواهند داشت. کاربران اپل پی می توانند روزانه حداکثر 400 دلار با استفاده از ویزاکارت یا مسترکارت و یا Wyre API به کیف پول خود واریز کنند.

بروزرسانی های کارت های اعتباری و تغییر نحوه تعامل با ارزهای دیجیتال

متامسک همچنین از پلتفرم پرداخت Transak استفاده می کند تا به کاربران اجازه دهد ارز دیجیتال را با کارت های اعتباری یا نقدی خود خریداری کنند. با این حال، کسانی که مایل به استفاده از هر یک از پلتفرم‌ های پرداخت هستند باید بخش شناسایی هویت یا KYC را تکمیل کنند.

استفاده از متامسک در لایه 1 هزینه کارمزدی داشته که براساس اظهارات متامسک این کارمزد سودی برای متامسک ندارد و از این رو کارمزد متامسک بطور جداگانه معادل 0.875 درصد از تراکنش کسر می شده است.
یکی از به روز رسانی های دیگر متامسک پشتیبانی از تراکنش های بدون کارمزد است، بدین منظور بلاک چین های خصوصی یک پروژه یا پروتکل، هزینه کارمزد را از طرف کاربر پرداخت خواهند کرد.

در 15 مارس، کریپتوپوتتو گزارش داد که متامسک از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه فراتر رفته است و این امر آنرا به یکی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتال موجود امروز تبدیل کرده است. همچنین از راه اندازی یک پروژه جمع ‌آوری سرمایه 450 میلیون دلاری برای ConsenSys، شرکت راه‌ حل‌های اتریوم با همکاری این کیف پول را خبر داده است.

در 16 مارس، جوزف لوبین، مدیرعامل ConsenSys اعلام کرد که متامسک توکن و DAO خود را راه اندازی خواهد کرد. اطلاعات بسیار کمی در مورد توکن وجود دارد، اما کاربران دائمی متامسک امیدوار به ایردراپ مشابه یونی سواپ در متامسک هستند.

برنامه های جعلی کیف پولهای دیجیتال

متامسک یکی از کیف ‌پول‌ های برتر برای تجارت ارزهای دیجیتال می باشد، همین امر متامسک را به هدفی برای هکرها و کلاهبرداران تبدیل کرده است. شرکت امنیت سایبری ESET اخیراً طرح پیچیده ای را برای شناسایی برنامه های جعلی کیف پول در اندروید و اپل راه اندازی کرده است.برای داشتن اطلاعات بیشتر تماشای ویدیوی آموزش کیف پول متامسک توصیه می شود.

براساس این داده ها این طرح از ماه می 2021 ادامه داشته و برنامه های جعلی کیف پول برای متامسک، کوین بیس، Jaxx و تراست ولت را در گروه های فیس بوک منتشر کرده که گروه هدف آن کاربران چینی بوده اند. بسیاری از آنها حتی به گوگل پلی راه پیدا کرده اند، اما متامسک آنها را در ژانویه حذف کرد.
آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها