ارز بیت کوین 36 هزار دلار را رد کرد!

ارز بیت کوین 36 هزار دلار را رد کرد!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

اگر نمودار بیت کوین را زیر نظر داشته باشید، متوجه می شوید که قیمت بیت کوین توانست 36 هزار دلار را رد کند. با این حال احتمال ریزش بیت کوین وجود دارد و ممکن است بیت کوین یک اصلاح قیمتی انجام دهد. به طور کلی می توان گفت که قیمت بیت کوین تلاش دیگری برای رد شدن از سطح مقاومتی 36 هزار دلار انجام داد و در نهایت توانست از این مقاومت عبور کند. ولی خیلی نتوانست در بالای 36 هزار دلار باقی بماند و قیمت آن خیلی سریع ریزش کرد و به محدوده 34 هزار دلار برگشت.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین باز هم نتوانست سطح مقاومت کلیدی 36 هزار دلار را بشکند و به رشد قیمت خود ادامه دهد. قیمت اکنون با قیمت 34800 دلار معامله می شود. در نمودار ساعتی ارز بیت کویندر بالای یک مثلث انقباض اصلی با مقاومت نزدیک به 35 هزار دلار شکسته شد. این رمز ارز در حال اصلاح قیمتی است و می خواهد با قدرت بیشتری به مقاومت 36 هزار دلاری حمله کند.
قیمت بیت کوین با مقاومت مهمی روبرو است. در واقع قیمت بیت کوین(Bitcoin) بالاتر از منطقه حمایتی 34 هزار دلار ثابت ماند. بیت کوین سعی کرد تا بالاتر از منطقه مقاومت 35250 دلاری قرار بگیرد. در نمودار ساعتی یک شکست در بالای یک مثلث انقباض اصلی با مقاومت نزدیک به 35 هزار دلار وجود دارد که بیت کوین برای شکست مقاومت اصلی خود باید قدرت زیادی داشته باشد. در حال حاضر قدرت خریداران نسبت به قدرت فروشندگان بیشتر است و به نظر می رسد بیت کوین بتواند مقاومت های پیش روی خودش را بشکند.
حتی بیت کوین توانست مقاومت 35500 دلاری را نیز رد کند، ولی خرس ها در نزدیکی منطقه 36 هزار دلار سفارش های فروش بزرگی را ثبت کردند. اوج نزدیک به 35900 دلار تشکیل شد و قیمت دوباره در حال حرکت به سمت پایین است. حرکتی به زیر سطح 35500 دلار دیده می شود.