ارز TON جزء 20 ارز برتر هفته با افزایش قیمت 22%

ارز TON جزء 20 ارز برتر هفته با افزایش قیمت 22%
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

جامعه بلاک چین پویا و همیشه در حال تکامل است و اخیرا علاقه و اشتیاق زیادی به Toncoin (TON) نشان داده است. این ارز دیجیتال با توجه به زیربنای تکنولوژیکی و پاسخ های نوآورانه به مشکلات طولانی مدتی که گریبانگیر حوزه مالی غیرمتمرکز شده است، بسیار سریع به محبوبیت رسیده است. در زمان نگارش این مقاله، TON با قیمت 1.46 دلار معامله می‌شد که رشد چشمگیر 10.4 درصدی را در 24 ساعت گذشته به ثبت رساند. داده‌های Coingecko ردیاب بازار کریپتو نشان می‌دهد که رشد قیمت کریپتو در هفته گذشته، زمانی که صعودی 22 درصدی را ثبت کرد، به همان اندازه چشمگیر بود که اخیراً، قیمت Toncoin به شدت افزایش یافت. در این دوره قیمت ها این ارز دقیقاً بین 1.31 دلار و 1.49 دلار حرکت کرد که محدوده معاملاتی محدود و ثابتی را نشان می دهد.

تونکوین نشانه هایی از انعطاف پذیری را نشان می دهد:

چندین بار در طول این دوره این ارز دیجیتال نشانه هایی از تلاش برای بالا رفتن از مرز 1.50 دلار را نشان داد که ممکن است روند صعودی احتمالی را نشان دهد. با این حال، نیروهای بازار صعودی نتوانستند قیمت را به بالای سطح 1.50 دلار برسانند و قیمت در نهایت در زیر این سطح بسته شد. تداوم این تأثیرات نامطلوب نشان می دهد که معامله گران و سرمایه گذاران در حال حاضر احتیاط کرده اند. سرسختی خرس‌ها نشان می‌دهد که این دیدگاه گسترده وجود دارد که بازار هنوز نمی‌تواند افزایش طولانی مدت بالای 1.50 دلار را تحمل کند.

تونکوین در یک نگاه:

شبکه باز یا به اختصار TON یک بلاک چین لایه 1 است که هم غیرمتمرکز و هم سریع است. این شبکه که در سال 2018 تأسیس شد، یک شبکه اثبات سهام (PoS) است که به دلیل تراکنش‌های سریع خود در بین کاربران کریپتو مورد پذیرش گسترده‌ای قرار گرفته است. TON تصمیم گرفت کارهای بسیار بزرگی مانند ساده کردن تراکنش‌های داخل تلگرام انجام دهد. با این حال، در هر مرحله از مسیر خود با مشکل مواجه می شد. علیرغم تمرکز اولیه پروژه بر روی گرام، ارز دیجیتال بومی آن، زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به شکست تلگرام در ثبت فروش اولیه توکن 1.7 میلیارد دلاری اشاره کرد، با مشکل مواجه شد.

امکان رسیدن دوباره به مقاومت:

این نگرانی نظارتی باعث توقف کوتاهی در فروش Gram شد و عرضه در نهایت منجر به شکست قانونی شد. به طور همزمان، حملات سایبری متعددی جذابیت TON را تحت تأثیر قرار داد. در همین حال، ساختار بازار کنونی نشان می‌دهد که اگر گاوها بتوانند قیمت‌ها را به بالاتر از مقاومت 1.31 دلار برسانند، قیمت Toncoin ممکن است دوباره به سطح مقاومت 1.49 دلار بازگردد. برای رسیدن به این هدف، بسته شدن شمع بالای قیمت 1.31 دلار مورد نیاز است. اما اگر ابن ارز قیمت 1.31 دلار را رد کند، ممکن است به سطح حمایتی فعلی 1.17 دلار بازگردد.