اضافه کردن گزینه پاداش اتریوم در توییتر پس از دورسی

اضافه کردن گزینه پاداش اتریوم در توییتر پس از دورسی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

توییتر که اکنون توسط Parag Agrawal مدیریت می‌شود، گزینه پاداش خود را به اتریوم (ETH) و چندین گزینه دیگر گسترش داده است. حساب پشتیبانی رسمی توییتر روز چهارشنبه از این موضوع خبر داد و به جزئیات آن اشاره کرد. Paga، Barter by Flutterwave، Paytm گزینه ای برای افزودن آدرس اتریوم خود برای پاداش اضافه کرده اند. Paga و Barter اپ های پرداخت موبایل آفریقایی هستند و Paytm یک شرکت پرداخت دیجیتال چندملیتی هندی است. توییتر قبلاً راهنمایی‌های بیت کوین (BTC) را در سپتامبر 2021 در این پلتفرم را فعال کرده بود. کاربران می‌توانند با استفاده از  Strike، یک پلتفرم پرداخت که از شبکه لایتنینگ بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند و تراکنش‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر می‌کند.

 توییتر در بیانیه‌ای گفت: زمانی که روی گزینه ارسال ریوارد ضربه بزنید، ما شما را با پلتفرم توییتر به برنامه یا وب‌سایت سرویس پرداخت شخص ثالثی که انتخاب کرده‌اید مرتبط خواهیم کرد. این بدان معنی است که با این ویژگی پاداش فقط آدرس بیت کوین و اتریوم کاربران را به اشتراک می گذارد. با توجه به هزینه های کارمزد بالای بلاک چین اتریوم، ویژگی پاداش اتریوم ممکن است کاربران زیادی پیدا نکند.
در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه ( 2022/17/2)  UTC، میانگین کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم نزدیک به 22 دلار است، در حالی که میانگین متحرک 7 روزه آن نزدیک به 20 دلار است. این باعث می شود شبکه برای ریوارد جذاب نباشد.

پس از استعفای جک دورسی از سمت مدیرعاملی، احتمالا توییتر گسترش خود را در شبکه اتریوم افزایش داده است. ماه گذشته، این پلتفرم اعلام کرد که کاربران می‌توانند توکن‌های تایید شده غیرقابل تعویض (NFT) را به عنوان تصاویر نمایه خود تنظیم کنند. جک دورسی، یک ماکسیمالیست قدیمی بیت کوین، و از مخالفان اتریوم بوده است.

در یک پست توییتری در اواخر سال 2021، او موضع خود را در برابر اتریوم بیان کرد و گفت که موضوع مهم تمرکز روی فناوری های ایمن و انعطاف پذیر که متعلق به توده مردم است، میباشد. همچنین، دورسی نسبت به متاورژن همیشه بدبین بوده است. وی افزود: web3 در واقع متعلق به شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر و موسسات بزرگ است و عموم مردم نمی توانند مالکیت web3 را داشته باشند. هدف وی از بیان این موضوع اینست که مالکیت توده مردم باید گسترده تر از مالکیت موسسات مالی باشند و دسترسی عموم به تکنولوژی بیشتر از موسسات مالی خصوصی باشد.

تگ ها