اعضای کنگره آمریکا خواستار تجدید نظر در قوانین مالیاتی دارایی های دیجیتال شد.

اعضای کنگره آمریکا خواستار تجدید نظر در قوانین مالیاتی دارایی های دیجیتال شد.
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

اعضای کنگره آمریکا خواستار تجدید نظر در قوانین مالیاتی دارایی دیجیتال غیرقابل اجرا وزارت خزانه داری هستند و قانونگذاران استدلال کردند که مقررات پیشنهادی تمایزات مهم مختلف در فضای دارایی دیجیتال را در نظر نمی گیرند. به طور کلی، چندین قانونگذار آمریکایی در نامه ای در 15 نوامبر نگرانی های خود را درباره طرح مالیاتی پیشنهادی برای دارایی های دیجیتال به خزانه داری ایالات متحده ابراز کردند و به پتانسیل آن برای سرکوب نوآوری و تاثیر نامطلوب بر اکوسیستم دارایی دیجیتال اشاره کردند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می توانید به راحتی مفهوم این خبر را درک کنید. نامه ای که قانونگذاران آمریکایی نوشتند، به طور خاص مربوط به قوانین مالیاتی است که توسط وزارت خزانه داری در 25 آگوست ارائه شده است. در نامه امروز، قانونگذاران این پیشنهاد را مورد ارز دیجیتال غیرقابل اجرا خواندند و استدلال کردند که قوانین در شکل فعلی از نوآوری جلوگیری می کند و به اکوسیستم دارایی دیجیتال آسیب می رساند.
قانونگذاران هشدار دادند که قوانین جدید اصطلاح کارگزار را گسترش می دهد تا برای تعداد زیادی از خدمات دارایی دیجیتال، به صراحت از جمله خدمات دیفای استفاده شود. آنها استدلال کردند که این قانون می تواند حتی برای پلتفرم های دیفای که معمولا هویت کاربران خود را نمی دانند، اعمال شود و ممکن است بسیاری از خدمات دارایی دیجیتال را ملزم به ارائه گزارش های مالیاتی تکراری کند.
علاوه بر این، قانون گذاران ابراز نگرانی کردند که اصطلاح دارایی دیجیتال بسیار گسترده یا نامشخص می تواند شامل توکن های غیرمثلی(NFT) و استیبل کوین های پرداخت باشد که به طور بالقوه منجر به عوارض نظارتی می شود. آنها استدلال کردند که این دارایی ها نباید به ترتیب ابزار مالی یا ابزار سرمایه گذاری در نظر گرفته شوند. این خبر می تواند قیمت ارزهای دیجیتال به ویژه قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
 

تگ ها