افزایش تمایل شرکت ‌های آمریکایی به متاورس

افزایش تمایل شرکت ‌های آمریکایی به متاورس
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

داده های سال 2022 نشان از محبوبیت روز افزون متاورس است. ثبت شرکت‌ هایی با مجموع ارزش بازار حدود ۱.۱ تریلیون دلار، در سال جاری برای علائم تجاری مرتبط با متاورس و NFT ،ارزش بازار آنها را تا 2 تریلیون دلار افزایش داده است.

همچنین 1967 درخواست مرتبط با NFT تنها در سه ماهه اول سال 2022 ثبت شده که بالاتر از مقدار سالیانه 2021 می باشد. برندهای کمتر شناخت شده ای مانند  Ralph Lauren، Chevron، McDonald’s، Monster، Colgate، WWE، Levis،Playboy  و بسیاری دیگر در حال آمادگی برای ورود به دنیای متاورس هستند. لازم به ذکر است ثبت علائم تجاری در فضای متاورس باعث محبوبیت و رشد سریع برند خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با متاورس به سات ارز سنج مراجعه کنید.

مک دونالد(McDonald’s)

براساس گزارشات cryptoslateدر اوایل فوریه 22، مک دونالد آمادگی خود را برای ورود به متاورس اعلام کرد. مک‌دونالدز برای استفاده از نام ‌های مک‌ دونالدز، مک‌ کافی و golden arches معروف در متاورس ثبت شده است. آنها همچنین قصد دارند کالاهای واقعی و مجازی را از طریق رستوران های مجازی خود عرضه کنند. بنابراین، بدین ترتیب می‌ توانید وارد مک‌ دونالدز متاورس شده و یک BigMac سفارش دهید و آن را در دنیای واقعی دریافت کنید.

ویکتوریا سکرت(Victoria’s Secret)

در ماه فوریه، برند بین ‌المللی لباس ویکتوریا سکرت برای چندین علامت تجاری، از جمله کالاهای مجازی قابل دانلود، کلکسیون ‌های دیجیتال، نمایش ‌های مد مجازی و لباس ‌های آنلاین برند خود را در متاورس ثبت نمود. پس از دوران کووید19 در2020 درک بازار نمایش های مد مجازی آسان است.

شورون(Chevron)

شورون بزرگترین شرکت خارج از متا است که اکنون آمادگی خود برای متاورس را اعلام کرده است. ارزش بازار شورون هم اکنون بیش از 300 میلیارد دلار است و در سال جاری برای علائم تجاری مرتبط با NFTها ثبت نام کرده است. کاربرد آنها NFT ها، انرژی مجازی و محصولات انرژی تجدیدپذیر مجازی را پوشش می دهد. انرژی مجازی احتمالاً ابزاری برای راه ‌اندازی وسایل نقلیه در متاورس خواهد بود.

مانستر انرژی(Monster Energy)

برند نوشیدنی ها اغلب در خط مقدم ترندهاست که متاورس جزئی از آن است. آنها به دنبال ثبت و استفاده از برند خود برای ارائه NFT، غذای مجازی، نوشیدنی و لباس و ایجاد بازاری برای کالاهای مجازی هستند.

سایر برندهای مطرح

دانکین، کی اف سی، پیتزا هات، هوترز، سونیک، ردبول، برگر کینگ و آربی همگی رستوران‌ هایی هستند تمایل خود را برای ورود به متاورس اعلام کرده اند.( 8 روش کسب درآمد از متاورسدر سایت ارز سنج)

صنعت لباس و مراقبت های پوستی نیز تمایل فوق العاده بالایی نسبت به متاورس دارند. ارزش بازار پوست حدود 40 میلیارد دلار تخمین زده می شود، برندهای بسیاری از جمله Levi’s، Wrangler، Playboy، Ralph Lauren، DKNY، Tommy Hilfiger، Versace و Vans همگی علائم تجاری مربوط به NFT ها را برای کالاهای مجازی مرتبط با مارک های خود ثبت کرده اند.
موج بعدی انقلاب دیجیتال در مشارکت های ایجاد شده بین پروژه ها خواهد بود.NFT های در حال ساخت امیدوارند تا در نهایت به پروژه های متاورسی راه پیدا کنند.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها