افزایش خرید متیک Matic، لینک Link، سند باکس Sand توسط نهنگ ها

 افزایش خرید متیک Matic، لینک Link، سند باکس Sand توسط نهنگ ها
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

براساس گزارش ردیاب WhaleStats، اخیرا تعداد زیادی آلت کوین از آدرس ‌های متعلق به نهنگ ‌ها خریداری شده اند که بیش از 10 میلیون دلار کوین ‌های مختلف به آدرس‌ های خود اضافه کردند.

لیست توکن های خریداری شده شامل   ارز مانا MANA، توکن سندباکسSAND، ارز متیک MATIC، ارز شیبا SHIB، ارز لینک LINK و بسیاری دیگر بوده است.

آغاز قدرت خرید قوی در بازار نشان می ‌دهد که  سرمایه گذاران نهنگ‌ به احتمال زیاد وارد مرحله انباشت و خرید دارایی ‌ها با تخفیف شده اند و به بهبود مارکت اعتقاد دارند.

با توجه به نمودار بیت کوین و کل ارزش بازار، مارکت در واقع با ورود سرمایه قوی در 8 مارس مواجه شده است، اما از زیان های قبلی بازار که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته با آن مواجه بوده اند، غافل نیست.

به لطف خرید نهنگ ها، توکن شیبا اینو به عنوان بزرگترین دارایی با ارزش دلار در آدرس نهنگ ها در بازار به جایگاه اول بازگشته است. در زمان انتشار، ارزش کل دارایی های SHIB شیبا 1.6 میلیارد دلار باقی مانده است در حالی که پیشرو قبلی، ارز دیجیتال FTT، 1.4 میلیارد دلار ارزش داشته است.

طبق نمودار تریدینگ ویو شیبا اینو، توکن‌ ها افزایش نیافته اند یا هیچ نوع حرکت نوسان مثبتی را نشان نمی‌ دهند که این نشان می‌ دهد افزایش ارزش آن تنها به دلیل خرید نهنگ‌ ها ایجاد شده است.شما می توانید برای استفاده از نمودارها  به صفحه تریدینگ ویو رایگان در سایت ارزسنج مراجعه کنید.

سایر آلت کوین های لیست مانند سند باکسSAND  نیز تنها با رشد 2 درصدی در 24 ساعت گذشته، عملکرد غیرعادی در بازار نشان نمی دهند. توکن سندباکس  SAND، ارز شیبا SHIB و ارز متیک MATIC همگی نشانه ‌هایی از بهبود را نشان داده اند، اما حتی نیمی از ارزش قبلی را به دست نیاورده اند.

طبق داده‌ های ارائه‌ شده، چین لینکchain link  یکی از فعال ‌ترین آلت‌ کوین‌ هایی است که در میان آدرس های نهنگ ‌ها دیده شده است، اما همچنان هیچ نشانه ‌ای از بهبود را نشان نمی‌ دهد و با روند نزولی مشابه با سایر ارزهای دیجیتال معامله می ‌شود.
 

تگ ها