افزایش قیمت65 درصدی  REN پس از راه‌ اندازی کاتالوگ برنامه لایه 1

 افزایش قیمت65 درصدی  REN پس از راه‌ اندازی کاتالوگ برنامه لایه 1
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:3 دقیقه

پروژه ‌های مالی غیرمتمرکز مانند Ren در سال 2021 آغاز بکار کرد و سال را به درستی به پایان رساند، دقیقا زمانی که کارمزدهای بالای اتریوم (ETH) منجر به کاهش فعالیت بسیاری از پروتکل ‌ها شده بود و DeFi به بخش ‌های محبوب‌ تری مانند توکن ‌های غیرقابل تعویض (NFT) رسیده بود.

اکنون، به نظر می رسد که پس از رویدادهای جهانی اخیر که مزایای DeFi و نگهداری دارایی های خارج از سیستم مالی سنتی را برجسته کرده است، ولی همچنان روند نزولی در حال تغییر مسیر است. این هفته قیمت REN با 69 درصد افزایش از 0.247 دلار در 24 فوریه به بالاترین قیمت روزانه 0.418 دلار در 3 مارس22 رسید.

سه دلیل برای تغییر قیمت  REN شامل راه اندازی اولین کاتالوگ برنامه لایه یک آن، راه اندازی VarenX در پالیگان و چندین مشارکت و ادغام جدید برای REN و ماشین مجازی Ren (RenVM) می باشند.

راه اندازی کاتالوگ لایه 1

بزرگترین پیشرفتی که اخیراً از پروژه REN حاصل شد، انتشار Catalog ، اولین برنامه کاربردی ساخته شده بر روی بلاک چین  Renبوده است. که شعار آن "با  وجود کاتالوگ از آکروباتیک چند زنجیره ای خداحافظی کنید" می باشد.

به گفته رن، کاتالوگ یک صرافی متاورسال است (Metaversal یک شرکت هلدینگ نوآورانه ست که یک استودیوی سرمایه گذاری و شرکت سرمایه گذاری متمرکز بر NFT را ترکیب می کند) و برای یک صرافی غیرمتمرکز زنجیره ای ایمن (DEX)  با مکانیسم های نقدینگی داخلی طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی ها را در شبکه های محبوب با حداقل هزینه مبادله کنند.

مکانیسم نقدینگی برای کاتالوگ به استخرهای دارایی بومی و همچنین نقدینگی در سراسر DEX های شخص ثالث کمک می کند، به این معنی که رن قادر خواهد بود از مجموعه گسترده ای از پروژه ها بدون نگرانی در مورد محدودیت های نقدینگی پشتیبانی کند.

از دیگر ویژگی‌ های کاتالوگ می ‌توان به کارمزد صفر و کارمزد معاملاتی با نرخ ثابت پایین، امکان کسب درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال در حساب کاتالوگ بدون نیاز به مشارکت یا همکاری در استخرهای نقدینگی و برنامه ‌های آتی برای افزودن قابلیت لینک به بانک برای سپرده و برداشت آسان اشاره کرد.

راه اندازیVarenX  در پالیگان

توسعه دومی که شتاب REN را تقویت کرد، ادغام هاب VarenX DeFi آن در شبکه Polygon بود. مبادله زنجیره متقابل بدون کارمزد از ویژگی های VarenXدر پالیگان است و این یک نقطه عطف بزرگ برای بهبود تجربه کاربر چند زنجیره ای بومی می باشد. همچنین تا این لحظه، VarenX فقط روی شبکه اتریوم کار می‌کرده است و این امر باعث می‌شود که VarenX پذیرش قابل قبولی داشته باشد.
ماهیت کم هزینه پالیگان، VarenX را قادر می‌سازد تا تراکنش ‌های بدون کارمزد را از طریق ویژگی «FreeWei» خود ارائه دهد که هزینه‌های کارمزد را برای کاربران کاهش می ‌دهد و به آن‌ ها اجازه می‌ دهد تا به صورت رایگان  تراکنش زنجیره ای متقابل داشته باشند.

مشارکت ها و ادغام ها

سومین عاملی که در تقویت چشم انداز رن موثر می باشد، مجموعه ای از مشارکت ها و ادغام ها بوده است که به تقویت لینک های زنجیره ای آن کمک کرده است. اخیراً، رن با Kava همکاری کرد تا به برنامه Kava Pioneer ملحق شود، برنامه ای که شاهد استقرار RenVM در زنجیره مشترک Kava Network Ethereum در 8 مارس خواهد بود.
سایر پیشرفت ‌های قابل توجه شامل مشارکت با DappBack، ادغام renBTC با Vesta Finance و فهرست ‌بندی REN  در برنامه و صرافی Voyager می باشد.
داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro از چشم انداز صعودی برای REN در 25 فوریه، قبل از افزایش اخیر قیمت خبر دادند. امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است. امتیاز VORTECS™ برای REN در 25 فوریه به منطقه سبز صعود کرد و حدود 56 ساعت قبل از افزایش 35.8 درصدی قیمت در سه روز آینده، به بالاترین سطح یعنی 81 رسید.
 

تگ ها