افزایش نظارت بر بلاک چین برای اجرای تحریم های اخیر در ایالت نیویورک

افزایش نظارت بر بلاک چین برای اجرای تحریم های اخیر در ایالت نیویورک
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

ایالت نیویورک برای اعمال تحریم ‌ها علیه روسیه، همکاری با وزارت خدمات مالی یا DFS را افزایش داده است و همچنین در تسریع و تهیه فن آوری تجزیه و تحلیل بلاک چین اصرار دارد.

تجزیه و تحلیل بلاک چین به ناظران کمک می کند تا مطمئن شوند که شرکت های دارای مجوز نیویورک پولی برای روس های تحریم شده ارسال نمی کنند.

بر اساس بیانیه‌ ای که روز چهارشنبه، 2 مارس 22 منتشر شد، این وزارتخانه از این فن آوری برای کمک به شناسایی افراد و نهاد های روسی مشمول تحریم ‌های فدرال رزرو از طریق کسب ‌وکارهای ارز مجازی دارای مجوز از این وزارتخانه استفاده خواهند کرد.

کاتی هوچول، فرماندار نیویورک، در 27 فوریه 2022 دستوری اجرایی صادر کرد که به آژانس های دولتی دستور داد تا از موسسات و شرکت های روسی و همچنین نهادهایی که از آنها حمایت می کنند را از خدمات خود محروم کنند.

خانم کاتی هوچول افزود: نیویورک با افتخار بزرگترین جمعیت اوکراینی کشور را در خود جای داده است و ما از دارایی های تکنولوژیکی خود برای محافظت از مردم خود استفاده خواهیم کرد و روسیه را مسئول جنگ و ناآرامی اکنون جهان خواهیم دانست.

نیویورک افراد و شرکت ‌هایی که در زمینه ارز مجازی و دیجیتال فعال هستند می ‌خواهد برای گواهی کسب از BitLicense درخواست مجوز کنند. DFS اکنون تعدادی از ابزارهای فن آوری و ارائه دهندگان خدمات را برای افزایش قابلیت های نظارتی فعلی ارزیابی می کند. جزئیات دیگری در مورد فن آوری تحلیلی که ناظران ایالتی به دنبال آن هستند، ارائه نشده است.

اهداف آنالیز بلاک چین

DFS یا تنظیم کننده های مالی نیویورک در مارس 2021 یک techsprint یا "جلسات فشرده حل مشکل با هدف تسهیل نوآوری، همکاری و راه حل های خلاقانه برای مشکلات" را برای طراحی مکانیزم گزارش دهی دیجیتالی نظارتی برای شرکت های ارز مجازی و دیجیتال در مارس 2021 برگزار کردند.

در همان زمان اشاره شد که برگزارکنندگان رویداد با برخی از شرکت کنندگان برای پیشبرد و توسعه راه حل های خود کار خواهند کرد.

تجزیه و تحلیل بلاک چین فرآیند بازرسی، شناسایی، خوشه بندی، مدل سازی و نمایش بصری داده ها در یک دفتر کل توزیع شده ارز دیجیتال به نام بلاک چین است. هدف از تجزیه و تحلیل بلاک چین، کشف اطلاعات مفید در مورد کاربران مختلفی است که در سیستم بلاک چین سرمایه گذاری می کنند.

تجزیه و تحلیل بلاک چین معمولاً برای اطمینان از انطباق با پولشویی و محافظت از مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآیند اغلب ردیابی نقل و انتقالات روی سیستم بلاک چین را با اطلاعاتی که خارج از زنجیره به دست می آید برای درک تراکنش ها ترکیب می کند.

تگ ها